• flugsvamp

    Fick ett missat samtal från 666

    Hjälp var det första ja tänkte.. ett missat samtal ok , men från 666 :o

    läskigt .. varför just jag? vad tror ni om det???

  • Svar på tråden Fick ett missat samtal från 666
  • qattla

    Hahaha! Vad roligt! Jag tror jag snarast skulle ha skrattat. Ett tekniskt mysterium.

    Jag tror du bara ska se det som något komiskt. Inget att oroa sig för.

  • Aiwendil

    Jag skulle ringt upp {#lang_emotions_tongue_out}


    Isak / 07 03 09 - Tim / BF 09 08 21
  • EllieMay

    Kanske var jävulen som ringde hehe


    Älskade lilla plutt
  • lillplutt

    läskigt! en gång drömde jag att jag var på väg till skolan, stod vid busshållplatsen och mobilen ringde, plockar upp den och på skärmen står det GUD (som ringer) jag svarade och har för mig att HAN sa något, kommer inte ihåg mer just nu, drömde detta när jag var kanske 13år..en i mängden av knasiga drömmar. dock var ju ditt verkligt men kom bara att tänka på den drömmen

  • flugsvamp
    lillajag82 skrev 2009-05-06 10:53:56 följande:
    jag hade ringt upp!
    Självklart ringde jag upp men de sa bara numret har ingen abonnent .. Läskigt iallalfall..
    lillplutt skrev 2009-05-06 19:56:44 följande:
    läskigt! en gång drömde jag att jag var på väg till skolan, stod vid busshållplatsen och mobilen ringde, plockar upp den och på skärmen står det GUD (som ringer) jag svarade och har för mig att HAN sa något, kommer inte ihåg mer just nu, drömde detta när jag var kanske 13år..en i mängden av knasiga drömmar. dock var ju ditt verkligt men kom bara att tänka på den drömmen
    Tycker det låter som en fin dröm , bättre än att få ett missat samtal från djävulen eller vad /vem det nu var
Svar på tråden Fick ett missat samtal från 666