Inlägg från: Anonym (medberoende) |Visa alla inlägg
  • Anonym (medberoende)

Jag ska LVM-anmäla min kille!!

Hej!
    Jag ska börja med att skriva att jag vet vad du går igenom, min pojkvän sedan 5 år tillbaka är också en missbrukare, och jag så mycket medberoende man kan blir!

Det är bra om du vågar lvh anmäla honom, det kommer han att tjäna på i det långa loppet, även du!!
    Det tog som sagt mig 5 år att komma över gränsen med rädsla om att han ska bli arg...
    Vad din kille än säger så kommer han inte att sluta själv även om han vill eller inte, missbruk är en sjukdom!
    Jag har nog hört min kille säga att han ska sluta själv MILJONER gånger, varav 3 gånger efter överdoser och 9 gånger inne på psykakuten.

Ta mod till dej och gör det så fort du bara kan, dom kan neka till lvm, han kan bli vansinnig, han kanske faktiskt till och med gör slut tills han inser att det är för hans bästa.

Min sambo blev helt ifrån sig, och vi hamnade en natt inne på psykakuten åter igen men och andra sidan så vet jag att hade jag väntat 1 månad till så hade han inte levt kvar här. Som sagt så 3 överdoser, en på tramadol, en på heroin (han fick hjärtstillestånd) och en på oxycontin.
    23 år gammal, så om inte för din egen skull, eller hans, så gör det för hans familj!!!

Va stark!

Kram E

Svar på tråden Jag ska LVM-anmäla min kille!!