• lila blue

    Änglamammor som precis plussat!

    Hej!
    Jag är en änglamamma som precis plussat. Förlorade en liten i vecka 22 pga vattenavgång och har haft 2 sena (vecka 12-13) och 2 tidiga missfall. Har en underbar liten som är 4 år. Finns det fler som är inne här och precis plussat som haft lite stök med missfall eller förlorat en ängel, sent eller tidigt? Så mycket frågor funderingar om allt. Startade samma tråd i gravid forumet men kände att mina funderingar hör nog hemma här ett tag i alla fall. Fick jättefina svar och stöttning men jag skulle väldigt gärna vilja höra me dandra som är i samma sits om funderingar etc.

    Nån?

  • Svar på tråden Änglamammor som precis plussat!
  • MY2004

    Jag plussade för ett tag sedan är i v 13, förlorade en dotter i v 38 i november, men har inte haft oturen att ha fått mf emellan... men jag finns här!!!!
    grattis till ditt plus!!

  • lila blue

    Hej!

    My 2004, grattis till ditt plus och att du kommit så långt! Beklagar så att din lille blev en ängel, vår var oxå en tjej så de leker säkert med varandra och håller varandra sällskap... Vecka 38 fy f-n. Hur känns det nu? Har du gått fler ggr på koll? Har du pratat med någon?

    Tack Rebecca R, då kanske man kan hoppa in i den tråden...

    Kram

  • RebeccaR
    lila blue skrev 2009-05-13 09:10:12 följande:
    Hej!My 2004, grattis till ditt plus och att du kommit så långt! Beklagar så att din lille blev en ängel, vår var oxå en tjej så de leker säkert med varandra och håller varandra sällskap... Vecka 38 fy f-n. Hur känns det nu? Har du gått fler ggr på koll? Har du pratat med någon? Tack Rebecca R, då kanske man kan hoppa in i den tråden... Kram
    Tycker jag absolut att du ska göra! Vi följer varandras graviditetr där inne och alla stöttar alla En helt underbar tråd!
    Kram
    *Ängeln Aaron* Lilla Turid och bebbe i magen
  • Linda 1987

    Hej!
    Jag heter Linda och vår son föddes i vecka 37+1 den 23:e Mars 2008. Det blev en massa komplekationer moderkakan lossnade och han fick krafftig syrebrist och blodsförlust och blev hjärndöd. Han somnade in i vår famn den 26:e mars 2008 då endast 3 dagar gammal.

    Nu har vi plussat igen!
    Vi har inte talat om det för så många pga. Rädsla att något ska hända.
    Men har vart på VUL och är i vecka 10 nu. Så om allt går som det ska så har vi snart få ett litet syskon i februari som kanske vill stanna hos oss.
    Så vår lilla ängel Hampus ´blir storebror.

    Lyckan är stor, men rädslan över att jag ska snubbla på mållinjen är oxå väldigt stor.
    Hoppas allt gå bra för dej!

  • musse78

    lila blue skrev 2009-05-12 14:45:56 följande:


    Hej!Jag är en änglamamma som precis plussat. Förlorade en liten i vecka 22 pga vattenavgång och har haft 2 sena (vecka 12-13) och 2 tidiga missfall. Har en underbar liten som är 4 år. Finns det fler som är inne här och precis plussat som haft lite stök med missfall eller förlorat en ängel, sent eller tidigt? Så mycket frågor funderingar om allt. Startade samma tråd i gravid forumet men kände att mina funderingar hör nog hemma här ett tag i alla fall. Fick jättefina svar och stöttning men jag skulle väldigt gärna vilja höra me dandra som är i samma sits om funderingar etc.Nån?
    jag förlörade min älsklin när han var 5 och en halv månad nu har jag 2 underbara barn som jag lever för tappa aldrig hoppet
Svar på tråden Änglamammor som precis plussat!