• Svar på tråden De "skadades" Bild tråd! Del 2
  • t e s s i

    Lägger in med belovded uj med (solblekt!) cocoklädsel som ska få en makover så småning om
    När syster symaskin är klar med de andra projekten jag gett den/systern
    Är man inte händig/kreativ själv så får man köpa in jobbet i form av mutor med tyg, choklad och bio

    Bild var det jaaa

  • Kaxmaja

    Min nya fina Bee


    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel 7/3-08 & Jonatan 30/5 -09 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • mollan nu

    berikar med lite mer
    Min mamma hittade en gardin som suttit hos mormor och morfar. Blev prefekt till väska och sittdelstyg. Hon fixade även ett mönster så nu behöver jag inte sy själv längre, bara skicka henne tygerna


    ♥♥ Alma 060809 ♥♥ ♥♥lillebror bf 091102♥♥
  • t e s s i
    Kaxmaja skrev 2009-06-26 08:42:01 följande:
    Min nya fina Bee
    är redan grymmt avis på denna fina fina vagn också är den ju RÖD och svart, nedrans vad avis jag blir.
  • t e s s i
    Preggie skrev 2009-07-11 11:27:24 följande:
    Blå eller grön? Det är frågan....
    Blå!
  • lillebror ja
    sittdyna.jpg
    Denna sittdyna köpte jag hos Babyproffsen idag. Passar kanon i min nya Denim bugga. Nöjd! {#lang_emotions_smile}Bugga denim.jpg
  • Jennass

    Hallå!
    en fråga till er som vet:
    jag har en Bugaboo Gecko. Kan jag ha ett såndärnt sittdelslock till sittdelen?? som jag sett att frog har?

    Om jag ska ha en ny sittdel, kan jag köpa frog då?

    Tack på förhand


  • Noiis
    Yohanna1985 skrev 2009-07-26 21:44:10 följande:
    Hallå! en fråga till er som vet:jag har en Bugaboo Gecko. Kan jag ha ett såndärnt sittdelslock till sittdelen?? som jag sett att frog har?Om jag ska ha en ny sittdel, kan jag köpa frog då?Tack på förhand
    Denna tråd är ENDAST avsädd för bilder! Inge prat eller frågor! i TS hänvisas det till prat trådarna!
  • natha01
    t e s s i skrev 2009-06-26 00:16:06 följande:
    Lägger in med belovded uj med (solblekt!) cocoklädsel som ska få en makover så småning om
    När syster symaskin är klar med de andra projekten jag gett den/systern
    Är man inte händig/kreativ själv så får man köpa in jobbet i form av mutor med tyg, choklad och bio

    Bild var det jaaa

    Hur gick det att sy en egen suflett?
Svar på tråden De "skadades" Bild tråd! Del 2