• Bina

Odd Molly tråd för oss inbitna

Sandra G skrev 2009-06-20 23:19:48 följande:

Ok. Vet du om Lovely knit och Grandmas coat är klassiker som brukar finnas med?
    Ja det brukar de väl vara - eller iallafall Lovely knit.. Grandmas coat vet jag inte om den hänger med på hösten eller om den bara kommer på våren.
  • Bina
    villemina skrev 2009-06-21 07:00:05 följande:
    Vilket skit! Jag som beställde igår MORSE från Country Dreams... (En Lovely Knit, grön, till ordinarie pris, några timmar innan rean drog igång...). *arg* Jag har mailat dem och tiggt om att få Lovely Kniten på rea-pris, får jag inte det så vill jag att de annulerar ordern. Sp-ännande att höra vad de svarar...
    Det tycker jag du gör rätt i!
  • Bina
    Pokergirl skrev 2009-06-20 23:48:26 följande:
    Jag med plus en spring coat. Tror jag måste bestämma mig för att kravet för en lovely knit ska vara purple, då kommer den garanterat till användning.
    Ja och jag bestämde mig för att den gröna skulle smickra mina former lika illa som den rosa... jag skall vara nöjd med min blå .. (och hoppas på en grå eller brun till hösten)
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-21 08:38:00 följande:
    Me too..... fick bita mig hårt i armen för att inte handla. Men den är himla snygg.
    Hihi - epidemi här verkar det som. Jag tänkte faktiskt ge mig på att ninja om ett par timmar.. hoppas inte vi är fler?
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-21 09:07:12 följande:
    Nja, hade tänkt lägga bud på den blå med rosen men kom till nån sorts insikt att den nog är för trång över bysten. Så är det den får du slåss utan mig
    nope - det är 528 long cardigan stl 2 jag är ute efter..
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-21 09:27:24 följande:
    Wohoooo! En 2:a???? Coolt!  Du, jag lirar inte i knatteligan. Kör med tungviktarna i 4:an.
    *ASG*
  • Bina
    freemind skrev 2009-06-21 11:13:44 följande:
    Någon (Bina?) som vet hur underkjolarna (private emb shirt)) är i storlek? Hittade en gammal i garderoben från "Art of nonesense" kolektionen och på den har jag str 1! Drar i vanliga fall str 3-4.
    Japp den är helt normal i storlek - lite kort så jag har den på höften för att få lite längd. (hur kan man HITTA något i garderoben *dör* )
  • Bina
    Siabellon skrev 2009-06-21 11:02:42 följande:
    Morrn bruttor! Har beställt en grön lovley i strl 4. hur funkar C-D med beställningarna, är de snabba att tala om om varan finns eller inte efeter att beställning gjorts?
    haha - grönfebern spred sig

jag gjorde det INTE men jag behöll däremot en rosa fin sak här istället för att reklamera
  • Bina
    Bina skrev 2009-06-21 09:56:16 följande:
    *ASG*
    Bina skrev 2009-06-21 09:12:15 följande:
    nope - det är 528 long cardigan stl 2 jag är ute efter..
    Hur dum får man vara? Ninjabud i sista sekund.. eller inte.. "om jag viker den här filten så dunkar jag in mitt bud" ... fast då var det slut.. *Vansinnigt trött på mig själv*
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna