• Bina

Odd Molly tråd för oss inbitna

Nu har jag provat Robe och jag är kär.. vilken gosig en... och doften .. springer runt med ett löjligt leende på läpparna.

• Bina

Vet ni.. det är helt sjukt.. men det är så jag skulle kunna tänka mig att bli av med min Berry-klänning för att få en Crochet Lovely knit ... den har gäckat mitt sinne ett tag och igår blev det droppen - när jag fick se den i rött

• Bina
    Sommarbebben skrev 2009-06-22 17:19:41 följande:
    Hade inte du den snygga röda Berryn? Vadan detta, den är väl supersnygg nu till sommaren med en jeansjacka över? Eller känns den "för fin" att slacka i sommarvärmen i? Jag gjorde nämligen den reflektionen när jag stod och höll i den på rean idag.... Det blev en liten goding från höstkollektionen istället, bild finnes i bildtråden....
    Visst är det jag som har den röda.. och den är ljuvlig.. men till festligare tillställningar framöver och den lär ju få bo kvar.. men jag kan nästan hugga handen av mig för en röd virkad skönhet och jag kanske har fått napp redan.... hoppas.
  • Bina
    Sommarbebben skrev 2009-06-22 18:49:25 följande:
    Nä, jag vet! Dyr som attan, men tänkte faktiskt rensa ut lite Mollysar från Garderoben och på så sätt inbringa de sköna slantarna....
    Precis som mig
  • Bina
    Siabellon skrev 2009-06-22 20:51:05 följande:
    Go kväll! Är det bara jag som börjar tröttna lite på alla reor. jag blir liksom sjuk ihuvdet o vill ha sånt jag inte velat ha förut. bara för att det är billigare. Såg två Mollysar på IcaMaxi idag(medföljande uppbärare också)så nu vill jag ha en blå missing dress(finns på rea - jag vet!) samt en frottéklänning Terry ni vet. FAST jag vet att mina tuttar inte kan se bra ut i en halterneck. det GÅR bara inte. Ändå letar jag febrilt efter en på rean...... sjuk.. jag? ja, jag tror det. måste nog hålla mig härifrån ett tag.
    Ja min vän.. jag känner lite likadant - det blev upptrissat totalt för min del.. jag försöker nu göra det enda rätta för att ha gott samvete... rensa och behålla godbitarna - inte de som är köpta "bara för att jag kan".
  • Bina
    LR75 skrev 2009-06-22 23:28:06 följande:
    ni köper iaf kläder som ni kan ha...jag sitter och jagar kläder jag inte ens kan ha...*asg* men jag biter mig i tungan hela tiden för att hejda mig.... min man säger att jag måste in på torken...shoppingtorken.
    Du vet att många plagg är väldigt rymliga?
  • Bina

Hittade en av tofsarna från min sjal *jippie* (nu saknas det bara några) ATTANS att jag inte provdrog dem och testade trots att jag blivit informerad.
    //Bina med dumstrut på huvudet.

• Bina
    villemina skrev 2009-06-23 09:29:33 följande:
    /...../Många som försöker tjäna snabba pengar & som inte är helt ärliga. En bekant har precis gjort polisanmälan efter att hon köpt en OM-klänning av en på Tradera men fick hem en GAMMAL loppig klänning från H&M i paketet... Inte skoj! 1700:- i sjön, liksom! Ha en bra dag!!
    OMG du får gärna pma mig namnet på den säljaren!
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-23 15:30:38 följande:
    Annars kanske något av dina barn kan göra fina garnbollar och fästa på den. En kul hobby för hela familjen. Själv har jag tofsar lite här och var efter att inte ha säkrat dem innan.
    *ASG* sure baby sure
  • Bina
    Pokergirl skrev 2009-06-23 19:02:08 följande:
    Vad var det för rea på lovely knit? Skickar Mathildebutiken?
    Mathilde skickar
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna