• Bina

Odd Molly tråd för oss inbitna

Mariajac skrev 2009-06-24 23:52:56 följande:
    Hej! Här är en som alltid läser men aldrig skriver! :) Fick precis ett mail från Green Apple (amerikansk nätbutik) sär det stod att Helena Christensen ska designa sängkläder för Odd Molly! Visste jag ingenting om, men det låter ju onekligen intressant! :)
    Spännande..
  • Bina

Stayhard... ange Radio i kassan och handla för 500 så får du 100 rabatt (så tolkade jag reklamen iallafall)

• Bina
    Bina skrev 2009-06-25 14:01:48 följande:
    Stayhard... ange Radio i kassan och handla för 500 så får du 100 rabatt (så tolkade jag reklamen iallafall)
    eller var det Zoovillage.. nu blev jag osäker...
  • Bina
    Pokergirl skrev 2009-06-25 16:43:35 följande:
    Kan inte ni som bloggar lägga in er adress som sidfot, en annan är ju dement och får scrolla i tid och evighet för att hitta rätt.
    Det kan man bara om man är plusmedlem?
  • Bina
    Pokergirl skrev 2009-06-25 19:44:12 följande:
    Bina: Vi kanske kan samla länkar till OM-bloggar i ts?  
    Ja det kan kanske vara skoj!? *väntar på att Stargirl kommer hem från semestern*
  • Bina

Jag har handlat av CD några gånger och även haft telefonkontakt med superservice då hon letade upp min Grandmas coat och måttade ordentligt för att ge mig en i perfekt storlek.... vid ett tillfälle uppstod ett missförstånd men det var inte någon fara på mitt tak (jag tvekade ändå)

Synd.. när det blir sådär

• Bina
    maruttan skrev 2009-06-25 23:25:33 följande:
    Hoppar in här och hoppas på hjälp av er proffs! Missade denna auktion på tradera ikväll och jag ville SÅ gärna ha en sån www.tradera.com/-9829-Odd-Molly-390a-4-Continent-x-stitch-dress-st
    l-4-auktion_94496186 Finns den att få tag i någonstans???
    Det var min auktion.. synd att du missade

Nej den finns inte någonstans mer än att du får ragga begagnad.
  • Bina

Idag skall jag hoppa upp och ner i skyltfönster .. så jag har klätt mig ledigt och i lager för att kunna skala av efter hand. (nej jag tänker såklart inte strippa )

everydaymolly.blogspot.com/

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna