• Bina
    Kajsan skrev 2009-06-29 11:07:48 följande:
    Fortfarande inget svar från Country Dreams, trots påtryckningar från Kreditor. Jag har bett henne kontakta mig OMGÅENDE för att reda ut detta, men möts av total tystnad, i 4 dagar. Så sjukt dålig kundservice, hon skiter fullständigt i vad konsumentköplagen säger och att öht svara på kunders mejl. Sanslöst att man får fortsätta sköta en butik i det läget
    Vad tror du Odd Molly skulle säga om det? Undrar om de vill sälja sin kollektion via en åf som beter sig så här?
  • Bina
    Mariajac skrev 2009-06-29 13:17:32 följande:
    Vill bara varna för ytterligare ett Odd Molly-plagg som håller på att dyka upp i mängder på Tradera, men som tyvärr är billiga kopior från Kina! Det gäller klänning #912, Makeout Dress i alla tre färger (blå, rosa, lime). Supertrist att det ska vara så här, så se upp!!!
    Har du köpt en?
  • Bina
    Mariajac skrev 2009-06-29 14:49:17 följande:
    Nej, som tur är har jag inte det! Det var min syster som berättade det, hon hade läst det på något forum tror jag. Å jag kollade runt lite på tradera, och där såg man ju genast att flera "fusksäljare" hade dem listade.
    Tack för information! Jag uppdaterar genast min blogg med din lista i hopp om att skydda varandra från kopior.
  • Bina
    villemina skrev 2009-06-29 14:55:59 följande:
    Vad står det i objektbeskrivningen??? Varför använder man en sådan text-stil?? *fattar inget* www.tradera.com/Helt-nytt-odd-molly-linne-stl...
    Objektsbeskrivning

Helt nytt odd molly linne stl.2 M19-380B, färg - chalk, tags kvar!

Köparen står för frakten, betalning sker till mitt konto på handelsbanken senast tre dagar efter vunnen auktion!
  • Bina
    Mariajac skrev 2009-06-29 14:52:49 följande:
    Som den här till exempel: www.tradera.com/Odd-Molly-Makeout-klanning-Ro... Tycker att den skriker kopia (men kanske har fel??). Rutmönstret ser tex inte rätt ut på armarna på bild 2. Eller?
    oooh ja.. usch vad ledsamt det är!
  • Bina
    villemina skrev 2009-06-29 14:51:02 följande:
    Ingen som vet hur denna är i storlek?? Se inlägg nr. 1626. Tvekar på om jag ska ha den eller inte...
    tyvärr inte..
  • Bina
    villemina skrev 2009-06-29 15:00:52 följande:
    Tack. Bara jag som tyckte det var svårt att läsa?
    inget svårt på min skärm så det har nog med olika inställningar att göra. (eller sitter du i solen med datorn kanske )
  • Bina
    freemind skrev 2009-06-29 15:09:53 följande:
    Som den här till exempel:www.tradera.com/Odd-Molly-Makeout-klanning
    -Ro...Tycker att den skriker kopia (men kanske har fel??). Rutmönstret ser tex inte rätt ut på armarna på bild 2. Eller? Den säljaren har stulit MITT foto på MIN dress från MIN blogg! Min är 100% orginal inköpt på Gucce. Kolla här mollyist.blogspot.com/search/label/Kl%C3%A4nn... Inlägget ODD MOLLY 35. Hon har bara beskurit mitt foto lite.
    menar du allvar? kolla på ärmarna..
  • Bina
    villemina skrev 2009-06-29 15:18:37 följande:
    Vad är det som ser knasigt ut? *oförstående nybörjare*
    rutmönstret på ärmarna är på OddMollys hemsida på "skrådden" på ärmarna.. medan på den länkade bilden har rutmönstret liggande helt rakt.. (gick det att förstå?)
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna