• Bina

Odd Molly tråd för oss inbitna

efva skrev 2009-06-29 16:34:01 följande:
    Jag är lite sugen att sälja min Berry dress men det verkar som om man får ganska dåligt betalt för dem. Jag har ingen lust att sälja den för en spottstyver när jag inte använt den och betalat 3600 för den. Lite tokigt att man inte använder den men jag tycker den för lång och det går ju knappast att korta den.
    Nu finns de dessutom på rea.. sälj om något år eller två istället
  • Bina

Jag får känslan av att det är ett tag sedan Odd Molly blev tillfrågade om samarbete mot kopiorna.

• Bina
    Solskensmamman06 skrev 2009-06-29 23:25:27 följande:
    Bina. Den snygga koftan du hade sett i annan färg på Tradera. kan du länka - hittar inte den?
    oh jag är på väg i säng.. jag skall anstränga mig i morgon att försöka hitta den..
  • Bina
    freemind skrev 2009-06-30 01:14:26 följande:
    Nu finns fotot in bloggen... glömde helt bort det i värmen :) mollyist.blogspot.com/
    Supersött! Precis sådär gjorde jag men med min private embroidered skirt före jag fick min dress .. men såklart blev det så mycket gulligare med denna av silke! awww... tack för att ni spär på mitt begär
  • Bina

powerpuff - jo jag tänkte köpa din.. kan du skicka den idag?

• Bina
    Audrey Will skrev 2009-06-30 10:48:11 följande:
    Du ska se de budar sista minuterna! Ang. Traderas nya utseende, åh jag avskyr när de gör så! Känns som jag är inne på en sajt jag aldrig varit på innan. Tog mig flera minuter att hitta "Nya auktioner först"-funktionen. Hette inte ens likadant längre. Usch o fy för nymodigheter! Bina - You know what is on the tvättställning.
    Jepp!

Jag får också panik på Tradera.. hjälp liksom.. men som tur är vänjer man sig snabbt
  • Bina
    Cashew skrev 2009-06-30 16:18:26 följande:
    har gjort lite inköp idag och fick ett med posten. blev lite fundersam bara över de små rosetterna som sitter lite varstanns. de som är gjort i nått glansigt material som sitter bl.a. på poplin shortsleeved blusen. har två stycken, på den ena är bägge ändarna lite fransade och på den andra är en ände fransad och de är inte ens tvättade än. jag har även köpt ett grått linne med vit spetskant runt hals och ärmar. den har också rosetter, en på vart axelband. de är helt jämna i kanten, ingen fransning alls. blir alla rosetter fransiga tillslut eller kan man reklamera?
    Jag tror jag har fått lite frans på en kofta.. men inte på mina pointelle-linnen - ännu iaf. det känns som om de borde värma ändarna för att låsa dem från fransning. Kan du göra det själv tror du?
  • Bina
    Cashew skrev 2009-06-30 17:02:40 följande:
    jag funderadeockså på det men vågar mig inte på det. sabbar jag rosetten så kan jag ju verkligen inte reklamera. mina har fransatt sig ganska så långt, 6-8 mm, så även om jag skulle få till änden snyggt så syns det längre upp ändå.
    hör av dig till dem...
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna