• Bina

Odd Molly tråd för oss inbitna

Audrey Will skrev 2009-07-01 20:54:54 följande:
    Fiiin!! Den har jag med kikat på, jag gillar de breda axelbanden, ser mer klätt ut! Du, jag kikade på dina avslutade auktioner, jisses vad bra betalt du fick för Haightpantsen i chalk! Inser att 800 :- som jag gav för mina nog var ett rätt hyfsat pris
    Ja eller hur - helt galet.. det var två danskor (vinnaren bodde i malmö) som slogs om dem... om du lyckas hitta auktionen jag köpte dem så kan du också se att jag betalade 650 för den byxan www.tradera.com/Nya-super-mjuka-fina-Odd-Molly-byxor-stl-4-XL-891-auktion_91967862

(sålde dem för att byta storlek/färg och tjena.. jag behövde ju 4or ändå )
  • Bina
    SooJuicy skrev 2009-07-01 21:09:22 följande:
    Hmmm länken oxå då  5thAvenue             www.tradera.com/MyTradera/Feedback/ViewFeedba...
    Svårt att säga men den skickas från UK? personen har sålt många - känns kanske lite varning på det.. kan också vara så att det är inhandlat konkursbo eller liknande..
  • Bina

Glossy and Shiny... (det var lite chockartat kan jag erkänna och jag trodde nästan inte jag skulle få betalt)

• Bina
    Audrey Will skrev 2009-07-01 21:44:30 följande:
    Ahhh,  missar länkar verkar det som så trött i värmen www.tradera.com/Alskade-Odd-Molly-Sot-
    Tunika-... Jag vet, men blir seg i värmen OK, tyvärr är det ju en av dom tunikor som det finns mycket kopior av.. men det behöver ju inte vara så. Vänta och se tills den kommer, jag håller tummarna för dig. Men mindre än 620 kr?? Det var verkligen lågt pris! Onekligen misstänksamt.. Ang. Tradera - insåg alldeles nyss jag glömt betala fakturan som förföll igår!! Har betalat nu, hoppas dom inte spärrar mig..
    oops
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-07-02 00:09:37 följande:
    Spammar vidare... Varför är man inte en 3:a??? Jag hade lätt kunnat köpa hela bunten (fast mest den första) om jag bara kom i dem. Inte min annons.
    oooh... dåndimp.. den första är ljuvlig
  • Bina
    maruttan skrev 2009-07-02 08:55:37 följande:
    Hur är den här i storleken? www.tradera.com/Odd-Molly-4-continent-x-stitc...
    ------------
    den som säljs i den auktionen är INTE den på bilden.. bilden är min från min nyligen avslutade auktion stl4.
    ------------

Normal skulle jag säga om storleken.
  • Bina
    Kajsan skrev 2009-07-02 10:19:39 följande:
    Tillbaks från en underbar minisemester i Köpenhamn. Secret button hade jag på Depeche konserten Kommer hem och mejlboxen ekar tom efter svar från Country dreams. Jag är faktiskt chockad.
    Hoppas ni haft det härligt!

men blääh för CD jag minns inte - har du haft telefonkontakt med henne?
  • Bina
    freemind skrev 2009-07-02 10:41:47 följande:
    Har du också fått din bild stulen?
    japp - jag har mailat tradera OCH säljaren.. blir så trött.. det är falsk marknadsföring då det inte är rätt plagg. (då är det bättre med produktbild isåfall)
  • Bina
    Innerjoin skrev 2009-07-02 10:52:40 följande:
    Puffar lite för min fråga....Ingen som sett? *ber snällt* Hur är storleken?
    Åh förlåt det har jag missat, vet inget på rak hand men skall tänka på det. Har du gått igenom alla svenska shoppar? Storleken är normal till rymlig.. jag har både min normala och storleken mindre.
  • Bina
    maruttan skrev 2009-07-02 11:12:48 följande:
    Vadå så det är inte en sån tunika som säljs? Jag är en 44:a i vanliga fall, kan man har en 3:a då?
    jo det är en sån - men det är inte DEN som säljs..
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna