• Bina

Odd Molly tråd för oss inbitna

Helt olika sak Siabellon!

Tradera är långsamma som alltid..

idag lyfter jag frågan om kvalitén i min blogg och jag funderar mycket över om det är så att OddMolly börjar bli så stora att de glömt bort kvalitétskontrollen..

everydaymolly.blogspot.com/

• Bina

nick name skrev 2009-07-02 11:25:52 följande:

Jag köpte en tunika av denne och hade inte en tanke på att den kunde vara falsk! Jag trodde inte OM-plagg kopierades, men efter att ha följt den här tråden ett tag så inser jag ju att det finns massor av kopior i omlopp! Tunikan är överlag mycket välgjord och har fin passform, kom med tags som såg helt äkta ut, inplastad i en OM-påse MEN jag fattade direkt misstanke när bröstpartiet är väldigt fransigt. Det stämmer inte med de övriga (äkta) OM-plagg jag har. Jag vet ju heller inte vad som kommer att hända med den efter några tvättar.... Jag ärockså en av dem som gett 5avenue gott betyg, för det tog ett tag innan jag fattade att jag köpt en kopia liksom... Sen måste jag skälla på er här i tråden också, för att ni återuppväckt mitt OM-begär! Jag handlar som en galning just nu, och kollar alla era bloggar - jättekul läsning! Om jag har tid/lust nångång kankse jag berättar/visar om mina plagg också!
    Tråkigt att du råkat på en kopia..

Flinar - ja det blir lite sektvarning och man lockar varandra härinne.. skoj och samtidigt får var och en ansvara för hur ofta man kollar de andra och blir lockad.
  • Bina
    Innerjoin skrev 2009-07-02 11:29:22 följande:
    Tack! Då räcker det med strl 1. Fast skit också...Minsta ordervärde är 600:-....
    visst är det helt värdo.. direkt de startade rea tänkte jag köpt ett par bloomers men de fick behålla dem eftersom de har den dumma regeln
  • Bina

freemind

.. okej.. det är inga problem för min del.. och personen som använt min bild har svarat på mitt mail. Hon hade i sin tur hittat den på Blocket.. (ligger inte online nu så det vet jag inte vem som använt min bild där).. jag har originalet här men säljaren skulle själv kontakta Tradera och bad så mycket om ursäkt.

• Bina
    freemind skrev 2009-07-02 12:28:25 följande:
    Trevlig säljare trots allt. Jag fick ett surt svar efter tre mail :(
    Jag har valt att ge henne alternativet att använda bilden med ett tillägg i auktionen där hon skriver att det INTE är den tunikan hon säljer utan en likadan men har nu fått tillstånd att använda den av bildens ägare. (hon satt utan kamera just nu och det kan jag sympatisera med)
  • Bina

Powerpuff.. idag har jag fått hem en äkta sidenunderkjol tusen tack och vilken fin inslagning ♥

• Bina
    malinoski skrev 2009-07-02 12:42:33 följande:
    Har för mig att jag har läst att någon av er efterlyser en CROCHET LOVELY KNIT i strl 4?? Har sett en på rea!! Meddela om du vill ha mer info :)
    Jag har fått tag i min men jag tror det var någon mer som sökte?
  • Bina
    villemina skrev 2009-07-02 14:32:02 följande:
    Hej töser! Hur är storleken på denna: www.sidandsally.com/data/product/images/12572... Jag har mest 3 i mina OM-överdelar (någon 2). Är denna tischa stor eller liten i modellen?? Snabb hjälp, tack!
    Jag har hört att deras tees är stora.
  • Bina

Här är det alltid torsdagskvällar som smäller högst på sommaren.. ikväll spelar Alcazar men till dess är vi inte på stan.. däremot efteråt när tonårsdottern kommer hem drar vi nog ner en sväng. Då får det bli Pleated denim skirt.. Spoiler underskirt rose och tadaaaaa tantblusen Frilled blouse i rose..

• Bina
    SooJuicy skrev 2009-07-02 13:35:12 följande:
    Ang tunikan från tradera  "5thAvenue"  jag skrev om igår så är det FEJK!!!. Skrivit till säljaren att jag inte kommer fullfölja affären och därmed inte betal mm mm. Förstorade upp och kollade i  detalj jämfört med orginalet och enhel del man ser att det inte är orgonal då.
    Oj det är såpass alltså - att man kan SE det dessutom.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna