• Bina

Odd Molly tråd för oss inbitna

Jag skall inte ha den men man vet ju aldrig.. lite ombytlig är jag allt och vacker som bara den är klänningen!

Snyggt klädd du varit idag Siabellon

• Bina
    Pokergirl skrev 2009-07-02 21:26:26 följande:
    Hihi, min make var inte riktigt lika diplomatisk. Hans kommentar idag var "den där molly-sekten kan nog få er att köpa vad som helst, så länge det har en liten rosett, litet märke och en beige etikett". Antar att min nya plysch inte hamnade på topp 10 på hans lista, vet sedan tidigare att plysch och manchester är hans två hatobjekt sen hans barndagar på 70-talet.
    Vänta bara till vi har haft Mollyträffen då kan vi snacka sekt! *ASG*
  • Bina
    Siabellon skrev 2009-07-03 11:10:03 följande:
    Den här klänningen har varit med läääänge för att vara en som de inte vill att man ska buda på. Det går faktiskt att plocka bort o stoppa en auktion! Senast i går kväll var den uppe i typ 750 spänn o nu är den liksom ny igen. Suck! www.tradera.com/-Sotaste-Odd-Molly-klanningen-i-hela-sortimentet-a
    uktion_93643439 äh, har för lite att göra då jag retar mig på sånt. Nu går jag och packar!
    vill du länka om? kommer bara felmeddelande..
  • Bina

Jag hänger inte med på hur du menar. "senast igår var den uppe i"

• Bina

Siabellon skriver "senast igår var den uppe i 750" .. knasigt (och förbannat söt klänning!)

• Bina

Aha - tack freemind.. jag trodde jag skulle bli överhettad för att jag inte förstod ännu ett tack för info om passform.. bra för plånkan.

• Bina

Kajsan - helt otroligt att du får ett sånt svar efter ditt tydliga mail. *mutter och morr*

{#lang_emotions_demon}

• Bina
    pumbalumba skrev 2009-07-03 15:18:00 följande:
    Har hittat tre måsten som jag absolut vill ha, Crochet lovely knit, Imagination wrap och Grandma's
  • Bina
    gambia90 skrev 2009-07-03 21:57:30 följande:
    minzo har 50% på allt i webshopen! Har just köpt en OM frottetunika till mig och en ed hardy luvjacka till gubben;)
    har de uppdaterad lagerstatus nu?
  • Bina
    gambia90 skrev 2009-07-03 22:04:57 följande:
    Ingen aning, vi får väl se ;)
    håller tummarna åt dig
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna