• Bina

Odd Molly tråd för oss inbitna

gah det är ju så varmt att det är omöjligt att använda kläder.. synd att frottébikinin bara är för er smala girls med måttlig byst.. annars hade den varit ett fint alternativ dessa dagar.

• Bina
    Audrey Will skrev 2009-07-04 09:53:39 följande:
    Den bikinin är jag så sugen på! Det låg en ute på Tradera förra veckan, men den stängdes ner helt plötsligt innan jag hann lägga bud.. Nu drar vi in till grannstan en runda, där finns en butik som säljer Odd Molly. Ska prata med fin röst och säja snälla saker till sambon hela vägen dit! Undra om dom har rea..
    fanns en blå på blocket igår..

åhh lycka till
  • Bina
    Audrey Will skrev 2009-07-05 00:29:53 följande:
    Bina förresten.. Den butiken jag var till idag hade kvar en 4:a rosa Livealot.. 30% rabatt så 1050:- I'm here if you need me
    GAH tack sötis.. men jag har nog lagt köpförbud på mig själv.. ninjade en klänning efter ok av maken i torsdagskväll, trots att jag inte borde.
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-07-05 00:34:39 följande:
    Ha, man kunde köpt min helt oanvända som gick för vrakpriset 860kr på tradera i onsdags. Bitter? Vem, jag???
    näää inte livealot va... lovealot hade du väl
  • Bina

Jag har ett stort dilemma.. vi skall åka till Liseberg (hoppas jag)... vädret är mulet.. VAD tar jag på mig för fint? Sidenklänning i åkattraktion, knappast Jeans och nån tunika kanske .. hmm..

• Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-07-05 09:54:13 följande:
    Jeans, din tantblus (kommer inte ihåg vilken färg) och din robe. Klockrent!
    *ASG* jaha det säger du - skall jag ha tantblusen.. ja varför inte egentligen - och robe har jag inte haft offentligt ännu.. den doftar härligt.. det kanske vore något..
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-07-05 09:51:43 följande:
    Jaaaa, vem sa att jag hade koll på läget. Helt rätt. *suckar* jag vill åsså ha en till livealot - en almost black. Men det finns inga pengar till det nu. För att inte tala om den rosa livealoten som kommer nu. Sooooo Me!!
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-07-05 10:04:10 följande:
    Tantblusen är definitivt något jag inte kan boppa i mig i. Det bara vällde upp ur ringningen när jag provade den. Fast om man är 14 och gillar pushup-effekten kan den ju vara bra . tantblusen för oinvigda
    men du sötnos - inte kan jag ha den utan något under heller.. det är alldeles för urringat
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-07-05 15:58:40 följande:
    Det trista med CD är att tex jag har tidigare fått bra service därifrån men allt det här gör ju att man inte vågar göra det igen. Supertrist.
    Samma känsla här - inte haft problem och det förvånar mig - för hon var superhjälpsam i telefon och joxade med olika grandmas för att mäta ordentligt osv.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna