• Bina

Odd Molly tråd för oss inbitna

Puffig Pingla skrev 2009-07-06 09:29:27 följande:
    Iiiiiiiih!!!! Nu har jag tagit det stora steget med "dagens outfit" i bloggen. *svimmar* Jag får se hur mycket jag vågar köra det men jag ville visa hur coolt det blev med den spejsiga underklänningen. parlorforpinglor.blogspot.com/
    Hejja hejja!
  • Bina

Kajsan! Skönt att det är ur världen snart iallafall!

• Bina

NovaAlexandra.. jasså minsann du har börjat samla på dig igen

• Bina

Åh och jag som ropade hem en så fin Ignorance dress på Tradera - så kom den idag.. superfin i tyget men sömmarna är helt töjda bak på ryggen i sidentyget usch vad ledsen jag blev - nu måste jag maila till säljaren och jag hoppas inte det blir några problem.

• Bina

Jag har nu fått kontakt med säljaren som är väldigt trevlig - so far - vi pratar lite fram och tillbaka - hon undrar om jag kan kontakta en skräddare men jag börjar bli rädd - rädd att det inte blir bra och då står jag där med en kass klänning.

Bilder i min blogg:
    everydaymolly.blogspot.com/

• Bina

PPP - tack för silvertejpsrådet .. vad tycker du om mitt swap-förslag då?

• Bina

Ugglan71 - jag säger som Powerpuffpingla, äldre kollektioner är nog inte så svårt.

• Bina
    NovaAlexandra skrev 2009-07-06 17:04:36 följande:
    jag hade sagt nej tack, jag vill ha mina pengar tillbaka. jag hade också rekommenderat henne att reklamera klänningen där hon köpt den.
    Tack! Precis vad jag skrev till henne.. jag hoppas inte hon strular nu - en timma sedan jag skickade mailet.
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-07-06 17:08:58 följande:
    Ska klura......  Jag lever ju hela tiden i ambitionen att inte köpa mer saker (i det ingår swapa) bara sälja. Går så däääääääääääääääääääääääääääääär.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna