-
Hejja hejja!Puffig Pingla skrev 2009-07-06 09:29:27 följande:Iiiiiiiih!!!! Nu har jag tagit det stora steget med "dagens outfit" i bloggen. *svimmar* Jag får se hur mycket jag vågar köra det men jag ville visa hur coolt det blev med den spejsiga underklänningen. parlorforpinglor.blogspot.com/
-
Kajsan! Skönt att det är ur världen snart iallafall!
-
NovaAlexandra..
jasså minsann du har börjat samla på dig igen
-
Glossy and Shiny.. tumme upp på det!
-
Åh och jag som ropade hem en så fin Ignorance dress på Tradera - så kom den idag.. superfin i tyget men sömmarna är helt töjda bak på ryggen i sidentyget
usch vad ledsen jag blev - nu måste jag maila till säljaren och jag hoppas inte det blir några problem.
-
Jag har nu fått kontakt med säljaren som är väldigt trevlig - so far - vi pratar lite fram och tillbaka - hon undrar om jag kan kontakta en skräddare men jag börjar bli rädd - rädd att det inte blir bra och då står jag där med en kass klänning.
Bilder i min blogg:
everydaymolly.blogspot.com/ -
PPP - tack för silvertejpsrådet
.. vad tycker du om mitt swap-förslag då?
-
Ugglan71 - jag säger som Powerpuffpingla, äldre kollektioner är nog inte så svårt.
-
Tack! Precis vad jag skrev till henne.. jag hoppas inte hon strular nu - en timma sedan jag skickade mailet.NovaAlexandra skrev 2009-07-06 17:04:36 följande:jag hade sagt nej tack, jag vill ha mina pengar tillbaka. jag hade också rekommenderat henne att reklamera klänningen där hon köpt den.
-
Puffig Pingla skrev 2009-07-06 17:08:58 följande:Ska klura...... Jag lever ju hela tiden i ambitionen att inte köpa mer saker (i det ingår swapa) bara sälja. Går så däääääääääääääääääääääääääääääär.