• Bina

Odd Molly tråd för oss inbitna

*skrapar sorgset foten i stenarna*

min vän fann inte en Biarritz blouse åt mig idag när hon var på PK-huset.. inte lätt för henne att rycka något som jag vill ha när hon inte vet vad jag gillar helt.

Iallafall... de som inte redan visste så är det 50% på Mathilde nu. (vet inte om de startade med 30%?)

• Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-07-07 14:07:14 följande:
    Bina - har spoilern på magen i dag. Vet inte hur aktuellt det är att byta än. Tycker egentligen den funkar bra så.
    Ahaa.. fast egentligen så vill du swappa *knäpp*
  • Bina
    freemind skrev 2009-07-07 14:16:27 följande:
    Ibland blir det error :( Händer hos andra bloggers också... men jag gör ett nytt försök :)
    Åh - sorry - jag trodde inte du hittat den rätta funktionen. (jag tvingar dig inte att försöka igen )
  • Bina
    freemind skrev 2009-07-07 14:44:44 följande:
    Åhhh... nu blir jag ju sugen på att kasta mig på tåget mot sthlm direkt ;) Hade de mycket kvar?
    Ja hon verkar ha shoppat en hel del.. jeanskjol, continent blouse, continent dress, trosor, biarritz, hit and run..
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-07-07 15:25:41 följande:
    Visste inte att du ville ha en Biarritz. Den fanns i torsdags på 50% på Pure & Simple som jag rekommenderade i mitt gummistövelsinlägg.
    Det visste inte jag heller.. och jag visste inte heller att jag ville ha Superpleated blouse ... knäpp man är!
  • Bina
    freemind skrev 2009-07-07 15:34:21 följande:
    Tänk vad lite man vet ;) hihihi....
  • Bina

Tack - det är bra att kolla in här så slipper man shoppa saker som ser lustiga ut.. (jag såg den i en fin blogg idag och den såg inte alls konstig ut)

• Bina
    Bina skrev 2009-07-07 22:39:10 följande:
    Tack - det är bra att kolla in här så slipper man shoppa saker som ser lustiga ut.. (jag såg den i en fin blogg idag och den såg inte alls konstig ut)
    Ja mitt pucko glömde såklart att citera.. jag pratar om Superpeleated blouse.
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-07-07 23:07:36 följande:
    *viskar* mama did some shoping again.......    *slap myself on the wrist*
    ohh vad vad
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna