• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Frusna flickan

Min dagens ligger i först galleriet hos mig om någon är intresserad.

Förresten, varför blir inte bilden i förminskat format när den ej är uppklickad utan lgger där i galleriet? Och varför blir de breda liksom.............

• Stargirl
    Skrutteruttan skrev 2009-08-07 08:12:28 följande:
    Hej i tråden!! Det ryktas ju om att en del butiker får varor idag, vet ni om allt kommer i omgångar? Jag trodde att allt skulle komma på stört *önsketänkande*, men Eva på Smultrongården trodde att Lovely knit kommer senare, när det blir lite kallare...Är det någon här som vet på ett ungefär när sakerna kommer in?Jag har grejat med en önskelista nu på morgonen, men skall jag tippa på att ullplaggen kommer senare?
    Enligt min lokala butik som iofs inte alltid är helt 100 med sin info sa att leveranstiden på fall kollektionen är från mitten av Augusti till mitten av September.
  • Pokergirl
    jompa skrev 2009-08-07 09:13:00 följande:
    En fråga, har denna det där stora trycket på baksidan?www.tradera.com/ODD-MOLLY-11A-VELVET-HOOD-Stl...
    Vilket tryck menar du? Fjärilen eller? Har för mig att den där hooden är "ren" på baksidan, men jag kan ha fel.
  • jompa
    Pokergirl skrev 2009-08-07 09:19:22 följande:
    Vilket tryck menar du? Fjärilen eller? Har för mig att den där hooden är "ren" på baksidan, men jag kan ha fel.
    Ja precis, fjärilen. Jag vill ha en utan den.
  • Duntoffla

God morgon!

Klarblå himmel idag med {#lang_emotions_sunny}. Härligt!

Sitter fortfarande här och velar vilken storlek jag bör ta i jeansen trots Freeminds råd. Inte kul med för stora men för små är ju ännu värre. Suck! Ingen som har dem som är i modell större om häcken. Har ju sett dem i någons blogg men jag är stor-rumpad och har begåvats med breda höfter. Kanske ska köra på strl 4 i alla fall?

• Duntoffla
    Mabimao skrev 2009-08-06 23:05:05 följande:
    Duntoffla: Det var ju du som tipsade om OM i Halmstad . Vi pratade ju om Dudette i stl 3......just det (solsting). Då håller vi tummarna för att den finns kvar.......det gör den nog inte dock.
    Japp, det hängde en enslig rackare på NS i stan.
  • Duntoffla
    Stargirl- har en bild på "art of non sense"-loggan men trådarna har lossnat lite så får du den från ngn annan så är det ju bättre. SÄg till annars
  • Sylt

Dun --> Jag vill också veta! Jag har fått mått på strl 2 (av den mörka smalare? varianten) om du vill ha? Efter vad jag har läst verkar vi ha ungefär samma strl (fast på dina bilder ser du ut som en trimmad sparris jmf m mig)

• jompa
    Sylt skrev 2009-08-07 09:37:14 följande:
    Dun --> Jag vill också veta! Jag har fått mått på strl 2 (av den mörka smalare? varianten) om du vill ha? Efter vad jag har läst verkar vi ha ungefär samma strl (fast på dina bilder ser du ut som en trimmad sparris jmf m mig)

Trimmad sparris har jag aldrig hört förr, bra uttryck. Och ja Dunnis är inte såååå stor som hon säger
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna