-
jag hittade *dör*Puffig Pingla skrev 2009-07-07 23:07:36 följande:*viskar* mama did some shoping again....... *slap myself on the wrist*
-
jotack vi har tjatat om den i din blogg.. vad kostade den - fanns det fler - vilken storlek köpte du och framförallt - vi måste få se den på!Puffig Pingla skrev 2009-07-07 23:25:15 följande:Bina och Efva - Blusen
-
oh fasiken.. sedär ja..Puffig Pingla skrev 2009-07-07 23:29:11 följande:Köpte en 3:a *sträcker på mig*. Den fanns för det facila priset 895kr. Den som nu är en smula matematisk kan räkna ut vad sjalen kostade.
-
SkojPuffig Pingla skrev 2009-07-07 23:41:22 följande:Sjalen, Angelina scarf, blev stencool till cashmerekoftan jag hade på mig idag. Ska fila lite på min fotografering så jag kan lägga upp lite combos. Fick komplimang av butikschefen på Mathilde för min spoiler/pointelle-lösning.
Den scarfen ser så ljuvlig ut - jag har ju färgerna i min klänning här och aww... lövli!
-
Nej - är man inte registrerad som företagare får man inte sälja företagets saker på T.SooJuicy skrev 2009-07-08 07:32:32 följande:Kollar tradera och ser att en säljare lagt ut kläder från höstkollektionen-09 med leverans i början av augusti. Hmmm, måste ju ha nån butik....får de göra så
-
Hur kan det komma sig att jag upplever det som att jag inte har något att ta på mig? Kraven på att ha ett nytt plagg varje dag ökar
det är helkört och har aldrig varit så för mig.. men en ny kombo behövs för att ha skoj! (PPP förlåt att jag dissade ditt förslag när vi skulle till Liseberg-jag ångrade det då jag faktiskt frös en stund och önskade att jag hade min Robe)
-
Någon som har span (förutom Tradera) på #327 light cotton embroidered förutom almost black.. och storlek 4?
-
Välkommen! Skoj att du hittat hit!alias skrev 2009-07-08 08:31:43 följande:Godmorgon! Efter att ha följt er tråd ett tag och insett att jag är en av er, dvs passionerat förälskad och totalt beroende av Odd Molly, har jag idag reggat på mig. Hoppas jag får vara med! Är OM-beroende sedan drygt ett och ett halvt år, då jag inhandlade en röd Smallville Cardigan. Det blev början till ett ständigt spanande, jagande och nattligt frenetiskt surfande på dvs shoppingssajter - och till många stunder där jag med enn fånigt leende på läpparna hängt in ytterligare ett nytt (oftast) väldoftande plagg med den underbara loggan. Har shoppat (och sålt) en del på tradera också, men har blivit lite skraj efter att ha sett hur det dyker upp fler och fler kopior. Har själv gått på en nit, tror jag, och håller mig därför lite avvaktande. Jag väntar just nu, precis som alla er andra, på höstkollektionen. Har bockat av ett par ex jag bara MÅSTE ha. Så nu är jag inne var femte minut och ser om någon webbshopp uppdaterat ännu, men icke ... Ska till Mathildes idag, läste att det är 50% rea och det KAN ju finnas något jag inte kan leva utan trots att jag varit där en gång i veckan under våren ... Kram
-
*svim*villemina skrev 2009-07-08 10:31:05 följande:Hej! Jag har varit på Kosta Outlet!!!! WOW, säger jag bara! MASSOR med Odd Molly!! Allt var nersatt 40% - 50%. Jag fyndade en wrap-tunika i chalk / lila för 840:- (hade kostat 1600 . Det fanns koftor, klänningar, tunikor, jeans, jeanskjolar, scarfsar m.m. Hade jag bara haft råd hade jag handlat mycket mera. Provade däremot det mesta. Vill verkligen rekommendera detta ställe, det var kanonbra!!
-
Ias.. vad bra att du outade dig med limmet.. hur gör du och vilket lim? Jo jag får väl lämna till skräddare och jag tror inte att det går att fixa utan att ta in den hela den biten och det vet jag inte om jag kan ha i storlek.. jag skall klura lite på någon form av band-lagning.