• Bina

Odd Molly tråd för oss inbitna

fortsätter.. jag skulle ju såklart helst vilja "skrapa" iordning sidentyget och förstärka på baksidan med lim *novis*

• Bina
    Bina skrev 2009-07-08 08:31:50 följande:
    Någon som har span (förutom Tradera) på #327 light cotton embroidered förutom almost black.. och storlek 4?
  • Bina
    SooJuicy skrev 2009-07-08 15:41:01 följande:
    och igår fick jag hem denna otroligt vackra OM från burn baby burn kollektionen www.tradera.com/ODD-MOLLY-LJUVLIGT-VACKER-TUN...  och va så otroligt fin, ser helt ny och oanvänd ut och gjorde sig verkligen inte rättvis på bilden. Va så mycket finare, så ibland blir man överaskad  
    ooh den ser helt ljuvlig ut!!
  • Bina
    Pokergirl skrev 2009-07-08 15:24:37 följande:
    Audrey Will skrev 2009-07-08 12:55:12 följande: Men nu är dom uppe igen av samma säljare...
    ja - undrar om det stod så i auktionen förra gången? "e på semester"
  • Bina

NewYorker - du har ett viktigt mail att läsa

• Bina
    freemind skrev 2009-07-08 20:55:28 följande:
    Bina! Jag ska till STHLM imorgon! Vill du att jag ska shoppa för dig så hojta till :)
    *hjärta*

tack snälla - jag har en tjej som åker in i morgon åt mig om jag vill meen jag bestämde mig för att avstå... det finns ett par plagg som jag suktar efter men jag kan inte nalla av semesterpengarna just nu. (stackars mig )
  • Bina

New Yorker, förstå hur nära jag är att maila dig igen och tacka ja till erbjudandet.. det skulle ju innebära att du måste rusa och prova klänning i morgon - eller hur!

• Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-07-08 22:54:36 följande:
    Nämen Bina, har du oxå drabbats av det stora förnuftet nu??? *nickar vuxet*
    hemska tanke
  • Bina
    alias skrev 2009-07-09 00:10:59 följande:
    Nej, usch, låtom oss icke drabbas av det. Let´s shop until we drop. Jag brukar tänka såhär, det finns j ufaktiskt många MYCKET VÄRRE saker man kan drabbas av än Odd Molly-besatthet? Det är ju ganska ... lindrigt? Dvs, man är ju ganska, iallafall ganska, normal trots att man fullständigt överspendererar och är KÄR i sina kläder?! Eller?
    sant
  • Bina

Duger en röd så får jag väl hyra ut min använd två gånger (student och igår) tvättad på skonprogram en gång nu ikväll

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna