• Bina

Odd Molly tråd för oss inbitna

Puffig Pingla skrev 2009-07-09 23:13:08 följande:
    Yo! *trallar på Pinks "get the party started* Bina's in da house!!!!! Ja och nja, jag fixar 4:an med knappen öppen och ingen bh. Lite väl mycket boobies överallt men det går. Ärligt talat, vad gör man inte???? Och efter 3 pulverveckor så lär ju iaf bopparna ha minimerat till sjögurkor á la Siabellon.
    Noterat haru fixat fram nån cupcake tankett dårå?
  • Bina

Jaha nu ringer de taxi här och jag dricker något som smakar cocos *rys*

• Bina

och jag blev ensam om underhållningen här ... bye bye

shop til u drop vid midnatt

• Bina

God morgon! Inget släpp online förstår jag..

• Bina
    Audrey Will skrev 2009-07-10 10:21:32 följande:
    Många "Köpte denna på Tradera ny med tags men passade tyvärr inte-plagg" av misstänksamma artikelnummer på Tradera just nu..
    nick name skrev 2009-07-10 11:00:27 följande:
    Var kan jag hitta produktbilder från tidigare kollektioner? Täntke avyttra ett par mollysar och vill komplettera mina egna bilder med de officiella produktbilderna. Nån som vet, eller nån som kan hjälpa mig?
    googla... det gör jag för att samla ihop de mollysar jag inte har produktbilder på... jag har lyckats hitta en idag iallfall
  • Bina

Glossy.. ja visst kan det vara så för en del.. men inte alla väl..

• Bina
    freemind skrev 2009-07-10 11:01:33 följande:
    Juniform släppte lite nu!
    mm..
  • Bina
    freemind skrev 2009-07-10 11:15:01 följande:
    Varför tar Juniform inte in storlek 4? Jag skulle vilja ha 44b taradiddle dress fast helst i grått, men i den behöver jag nog storlek 4 :( Det kliar i fingrarna att klicka hem 859 full embroidered smock dress i chocolate. Men jag vill se om det släpps något mer på någon annan butik.
    freemind.. jag är en 4:a som mest men har 3 på min full embroidered..
  • Bina
    freemind skrev 2009-07-10 11:28:46 följande:
    Jag har också 3:a på min Full emb :) Provade en 2:a igår på Mathilde och den satt också bra. Men jag tror att jag behöver str 4 på den andra. Tror att jag ska satsa på någon ny modell istället föra att köpa samma modell i annan färg.
    Jo jag förstår - så hade jag också resonerat.
  • Bina

Pingla.. vad innebär mjukis-Molly? (msn?)

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna