• Bina

Odd Molly tråd för oss inbitna

Puffig Pingla skrev 2009-07-10 11:37:23 följande:
    Äääääääääääääääääääh!!! Juniform - de notoriska tjockishatarna. Får vänta tills jag hittar en 4:a.
    mm men aja-baja kommer säkert snart!
  • Bina

Pingla.. konstigt min googlereader tog inte upp dig idag.. aha jag trodde du var ledig idag.. då förstår jag

• Bina

så fort man säger något om uppdatering så blir tråden helt tyst undrar vad det beror på

• Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-07-10 11:58:39 följande:
    Jobbar halvdag..... eller halvdant om jag ska vara ärlig Nu har jag shoppat! Blev en almost black livealot (ist för rosa) och en choclate full emb smock dress. Tjoho!!!! Ät gräs Juniform!!!
    men skojar du? och jag som eventuellt skulle göra mig av med min almost black... du kunde "fått" den istället juh
  • Bina

Pinglan.. ahaa de fortsatte uppdatera - du köpte höstens almost black!

• Bina
    Stargirl skrev 2009-07-10 12:04:58 följande:
    Äh väntar på att AjaBaja uppdaterar. De är mina favoriter och då vi sticker iväg på måndag så är jag inte hemma iaf för att ta emot den före fredag nästa vecka *snyft* Men men, vad göra.
    Ja jag väntar för fullt också på dem.. vi åker också på måndag och kommer inte förrän sent nästa lördag.. då kanske jag redan hunnit springa på det i butik (liksom )
  • Bina

Pingla.. cashmerekoftorna har du inte sett på rea väl?

• Bina
    Stargirl skrev 2009-07-10 12:13:28 följande:
    Jag litar inte på att jag springer på ngn butik med just det jag vill ha. Så handlar några plagg från Ajabaja helt enkelt. Sen får jag vänta på resten i Augusti....men bara för att stilla mitt shopping begär
    Ja -joo okejrå.. vad är du ute efter?
  • Bina
    Stargirl skrev 2009-07-10 12:39:51 följande:
    Jag tror jag vill ha full embroided smock dress eller taradiddle dree dress och en livealot blouse. Den har jag tänkt på att köpa länge men inte blivit av.
    och du måste absolut köpa dem från aja-baja
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna