• Bina

Odd Molly tråd för oss inbitna

gambia90 skrev 2009-07-10 12:47:58 följande:
    Lite info som jag fick från ajabaja: Odd Molly har delat upp kollektionen i - Prefall: 15 nyheter kommer ut på AjaBajakids.com senare idag! :) Håller just nu på att räkna de underbara plaggen!!!- Fall: augusti-september - Winter: under oktober! Vänliga hälsningarUlrikaAjaBaja
    hon verkar väldigt gullig!
  • Bina
    alias skrev 2009-07-10 13:54:35 följande:
    Har klickat hem en full emboridered smock dress i choccolate från Junifrom, sååååå glad är jag! Hurra! Nu sitter jag och funderar på Native Shirt hos Tintin, det är ju apsnygg, men jag undrar om den står ut på sidorna om man INTE är väldigt smal? Vill ju inte känna mig som ett parasoll, och jag är kurvig, eller tja ... lite rund. Vad tror ni? Om Ajabaja nu drar ur proppen och där finns en light cotton embroidered i powder blir det här en ganska bra dag!
    den kommer inte än
  • Bina
    Mabimao skrev 2009-07-10 13:41:58 följande:
    När man köper full emb. smock, ingår underklänning då?
    nope
  • Bina
    Skrutteruttan skrev 2009-07-10 19:51:18 följande:
    Åh, nu kunde jag inte låta bli, köpte en Taradiddle Dree, röd....och en Lovelier knit dark blue på rea från Tintin style....hade en Native shirt länge i varukorgen, men fick grymt dåligt samvete och tog bort den...Puh, alltså kläderna är underbara men passar verkligen inte min plånbok . Koftan har jag kikat på ett tag och bestämde mig när jag såg bild i bambibloggen, fin till jeanskjol.... Säg säg säg att jag gjort ett bra köp
    de kommer klä dig fin-fint!
  • Bina

Hej Siabellon!
    Ja den är ODD och söt! Underkläderna gissar jag kommer i slutet av augusti - början av september ihop med resterande höstkollektion.

• Bina
    malinoski skrev 2009-07-10 22:01:40 följande:
    Ah... var inne på Mathilde ikväll och provklämde och luktade på alla nyheter - de är ju så fina att man blir alldeles yr.. Kunde dock inte bestämma mig för vad jag ska unna mig först så det blev inget inköp än - känner att jag är lite för ivrig för att kunna fatta beslut redan..
    OJ kunde du gå därifrån utan en enda Molly?!

(jag är väl en av de få som inte kände att de var tvugna att shoppa idag men det kan ju vara så att jag säger annat när jag håller dem i handen irl)
  • Bina
    Audrey Will skrev 2009-07-10 22:35:00 följande:
    Bina? Mår du bra? Finns det verkligen inget som lockar i nya kollektionen?? *lite orolig*
    Visst är det märkligt!? ... och ja jag kände mig faktiskt lite ledsen förut.. just för att jag inte var sugen på ett endaste litet plagg.. *knäpp*
  • Bina
    Mabimao skrev 2009-07-10 22:28:55 följande:
    Jag har inte heller handlat......känns konstigt att säga att jag inget ville ha.....men det blir väl som vanligt när jag sedan ser bilder på alla med sina nya kläder så ser jag dem med andra ögon. Och när de inte finns i min storlek längre......DÅ vill jag ha...... Jag vill dock ha en light-cotton-embroidered powder när de kommer, hörde att de skulle komma i powder, Chalk, Cherry och dark blue. Grattis alla som handlat och är köp-rus lyckliga idag!!!
    Ja den i Powder skall jag också ha med säkerhet. (trevligt att du kom med info om 327 - tack det tar jag med mig till bloggen ) Jag behöver en jacka också vad det lider och om det kommer något trevligt som inte är jätteODD utan jag kan tänka mig att ha den i flera år så satsar jag på det.
  • Bina
    Innerjoin skrev 2009-07-10 23:51:36 följande:
    Här är en till som sparar sig till 327:an...i Powder. Å, tänk en Everydaycardigan i alpaca/ull (inte stickig mohair) i Almost black över den! Någon som vet hur höstens "logo broderi" ser ut?
    mm drömmer

Nej jag har ingen aning om vad kollektionen heter eller hur det ser ut.. spännande värre!

Jag muttrade för en stund sedan i bloggen om just den sena uppdateringen av OM-sidan.

everydaymolly.blogspot.com/
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna