• Bina

Odd Molly tråd för oss inbitna

Innerjoin skrev 2009-07-11 00:07:42 följande:
    Hur var det nu med Lovealot blouse... Hur är de i storleken?
    Är det Lovealot du menar eller Livealot?

Lovealot - normal och rak i modellen

Livealot - massor av tyg och jag vill nog gå ner en storlek men höjer samtidigt ett litet varningens finger för att jag inte har provat. Är man inte jättebystig så funkar garanterat storleken mindre.
  • Bina
    Innerjoin skrev 2009-07-11 00:20:16 följande:
    Lovealot: oddmolly.com/collections/spring09... Grejen är att jag är vill bland storlekarna...Fick tex hem en Barnyardtunika (flanell, Flow Feathers) i strl 2 - stooor, ser ut som jag är gravid i sen månad. Linne strl 2: oddmolly.com/collections/spring09... Stort! Samtidigt har jag min Woodstock Robe i strl 3. Och Pointelletopen i strl 2 är inte för stor. Det är så svårt att handla utan att prova! Vet inte om jag skulle våga köpa den i strl 1....
    Satsa på en tvåa - då är du säkrad!
  • Bina
    Audrey Will skrev 2009-07-11 00:20:49 följande:
    www.tradera.com/7-plagg-fran-Odd-Molly-storle... Den här tjejen har ju helt galna auktioner! SJU plagg i en auktion!! (ej min auktion)
    mm sålt många såna stora paket, jag har inte kollat bakåt på ett tag hur många hon sålt det senaste men jag undrar om hon fått omdömen på alla...
  • Bina
    nick name skrev 2009-07-11 08:14:51 följande:
    Vad säger ni?!?! Helvete, då har jag nog tagit i vad gäller storleken är jag rädd.
    Bara du inte köpt storleken STÖRRE än vanligt så funkar den men är rymlig.
  • Bina
    efva skrev 2009-07-11 00:45:34 följande:
    Audrey Will skrev 2009-07-11 00:20:49 följande: Jag har vunnit en av hennes auktioner men inte fått varorna än. Jag undrar om man inte förlorar på att lägga så många plagg i samma auktion.
    Åh grattis - spännande!

Jag tror det är ett sätt att göra sig av med grejerna och när man inte orkar sätta auktion för auktion.
  • Bina

Pokergirl - den är rymlig.. jag tog den mindre av mina två storlekar.

• Bina
    alias skrev 2009-07-11 10:07:01 följande:
    Gaaaaah ... Trots att jag egentligen (kanske) tycker att native shirt är för mycket, att den är för dyr, att jag velat ha den i ett annat material (kraftigare) så hallucinerar jag om den och var en millisekund från att klicka hem den från MilkandHoney, i powder ... Jag provade ju den igår och den är så fantastiskt vacker, men jag vet egentligen inte när jag skulle använda den. Den är egentligen för fin. Jag var på Mathildes i PK-huset, tycker den är absolut bäst av de två. Och jag antar att blusen de hade är den M&H har (namn okänt), en mycket vacker sak med rosor och spetsar. Även den provade jag igår, och den är UNDERBAR, men just korta, raka blusar passar tyvärr inte riktigt mig, tycker jag. Jag sitter på händerna nu för att inte shoppa native ... ÅÅÅÅÅH, så jobbigt ... (Snacka om i-landsproblem, jag skäms)
    Hur går det för dig? Kan du låta bli?
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna