• Bina

Odd Molly tråd för oss inbitna

Siabellon - eller hur - det känns väldigt "lustigt" beteende från den anonyma människan.

• Bina

Wieee nu har första mailet gått ut till de som anmält sig till Molly-träffen!

• Bina

PPP jag har mina IngaGill idag

Det dära blå alltså.. msn?

• Bina
    maruttan skrev 2009-07-26 20:12:36 följande:
    Hmmm jag blir ju lite tveksam när en säljare har samma plagg men i olika storlekar ute....vad tror ni? Äkta eller fejk? www.tradera.com/ODD-MOLLY-233-blue-100-37-bom...
    Jag vet att hon har butik... (hon vann en auktion av mig häromdagen och passade på att göra reklam i sitt mail)
  • Bina
    Mabimao skrev 2009-07-26 21:23:51 följande:
    Bina........Har du sett? www.tradera.com/Odd-Molly-kofta-stl-4-auktion... Fin va? Önskar det var en 3:a.....
    Åhh superfin!

Bara ett bekymmer för mig... ullkoftorna är såpass varma att jag behöver ha kortärmat under. Ibland har jag ett eksem som gärna blommar upp på ena underarmen om jag har ull mer än en dag ... jag försöker byta ut mina ull mot bomull av den anledningen.
  • Bina
    Mabimao skrev 2009-07-26 22:07:06 följande:
    Ahh, synd. Har du någon Blues dress eller provat nån. Är lite sugen på att klicka hem en på köp nu på T. Känns som om säljaren är affärsinnehavare så som hon säljer. Skall på mindre bröllop på lördag och jag tror den blir bättre än missing dress som jag fyndade på juniform.....
    nej tyvärr har jag inte provat någon sån..
  • Bina

Sara Mia - jag hittar inte ditt galleri..

• Bina

Sara Mia skrev 2009-07-26 22:35:43 följande:

Om du klickar på Sara Mia så kommer du till min profil. Ovanför den finns en grön list där det bla. finns ett fotoalbum avbildat. Om du klickar där så ska du se mina bilder. Fats jag skulle gärna lägga upp ett par i bildtråden, men jag vet inte riktigt hur man gör. Jag försökte markera och kopiera för att sedan klistra in, men det funkade inte för mig. Vad gjorde jag för fel tro?
    Jag tror inte dina inställningar är publika.. jag ser inte ditt fotoalbum och det är förmodligen därför det inte går att få in i bildtråden. (man behöver plus för att kopiera in bilder där)
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna