• Bina

Odd Molly tråd för oss inbitna

freemind skrev 2009-07-30 13:02:35 följande:
    Tips! www.shopatnola.co.uk har nu 60% rea på kvarvarande vår/sommarsortiment. Jag lyckades fynda detta: # 622 odd molly puppa silk wraparound chalk # 878 diary cardigan lite lilac #746 spoiler underskirt dark powder För 154 pund = ca 1946 kr! Så livades den här regntrista dagen upp
    Grattis
  • Bina
    Mabimao skrev 2009-07-30 23:13:11 följande:
    Jag har kollat ett tag efter Barnyard dress och inte har den funnits nån stans. (vad jag sett) och nu.....jag nu dyker det upp en eller ett par varje dag på T. Bör man börja undra? Men tanke på att det är ett sånt signatur plagg?
    är det klänningen eller tunikan du menar?

tunikan fanns på Barkaby för ett par veckor sedan..
  • Bina
    gambia90 skrev 2009-07-31 09:49:41 följande:
    storlekar?
    Två och Tre
    Pris 800:-
  • Bina
    elma skrev 2009-07-31 09:47:14 följande:
    godmorgon tråden, jag är bara för velig, min gröna full emb lace dress är för stor, det är bara att inse, men jag kan inte bestämma mig för om jag ska lägga ut den på tradera eller om den skall få hänga fint i garderoben, "den kanske krymper" där....den är ju så fin och jag älskar färgerna. Det gick en likadan på tradera förra veckan fast i stl 1 och min är stl2.....hur görni med plagg ni tycker är superfina men som inte riktigt passar i storleken???
    man säljer dem till Bina eller swappar
  • Bina

Sara Mia skrev 2009-07-31 10:18:01 följande:

nick name skrev 2009-07-31 09:12:46 följande: Tusen tack för tipset. Där fanns ett par t-shirts (blå + ljusgul) som jag gärna ville ha och nu är de förhoppningsvis på väg hem till mig snart. Denna tråd är förträfflig (eller förödande) vad gäller tips på fynd m.m.
    Åh jag var på väg att köpa den rosa men så hejdade jag mig för en sekund.. det var ju egentligen en Hatehate jag ville ha .. det är väldigt farligt den här nya härliga kontakten vi fått B-)
  • Bina
    Stargirl skrev 2009-07-31 11:23:23 följande:
    Jag ska samla alla Molly bloggar i TS samt alla nätbutiker som säljer OM i nästa trådstart. Kan inte alla hjälpa mig att samla dessa. Jag gör ett inlägg i min Blogg så får alla kommentera med sin blogg eller sin favvo butik så har jag alla samlade där när jag startar en ny tråd om 2 veckor. OK?
    Jupp
  • Bina
    triathlet skrev 2009-07-31 12:06:35 följande:
    Snart är det augusti och då kan man börja hålla utkik efter höstleveranserna! Är det inte konstigt att man kan bli så upphängd? Idag fick jag hem en 329 från vårkollektionen, smårutig i blått och chalk. Haft ögonen på den ett tag och blev positivt överraskad för den var ännu snyggare än jag förväntade mig! Små manschettknappar! Underbart! Har hemmaskruttardag men funderar på att göra mig något ärende så att jag får visa upp den! Skrutt... nu regnar det igen. Sista riktiga semesterdagen. Typiskt.
    Härligt!
  • Bina
    alias skrev 2009-07-31 17:24:59 följande:
    ***Lycklig!!!*** Var på stan idag och slank in på OM-butiken ... och sedär, jag ittade en ny liten kärlek!!! #868 Jamiro Knit tank i blått, ooooooh så fin! Hämtade dessutom ut två pointelle-linnen från shirtstory, som doftar sådär himmelsk Odd Molly, så nu är det verkligen fredag!!!
    Åhh jaaa, och du har ju pratat om Jamiro knit (cardigan?) hur länge som helst! SKOJ!! Du borde med största sannorlikhet ha två plagg i brevlådan på måndag också!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna