Inlägg från: Audrey Will |Visa alla inlägg
  • Audrey Will

Odd Molly tråd för oss inbitna

Bina skrev 2009-07-04 09:46:16 följande:
    gah det är ju så varmt att det är omöjligt att använda kläder.. synd att frottébikinin bara är för er smala girls med måttlig byst.. annars hade den varit ett fint alternativ dessa dagar.
    Den bikinin är jag så sugen på! Det låg en ute på Tradera förra veckan, men den stängdes ner helt plötsligt innan jag hann lägga bud..

Nu drar vi in till grannstan en runda, där finns en butik som säljer Odd Molly. Ska prata med fin röst och säja snälla saker till sambon hela vägen dit! Undra om dom har rea..
  • Audrey Will

www.juniform.se/zoom_product.asp

Denna blev det!

www.missgreta.se/produktbilder.asp&bild=1

.. och så denna, äntligen! Som jag suktat så länge efter

De skulle egentligen inte starta sin rea förrän nästa vecka, men jag fick 30% i alla fall, trevligt!

Den första, temptation tank, är verkligen helt ljuvlig med sina spetsaxelband. Åh vad kär jag är!

Hoppas ni har en underbar sommardag allihop!

• Audrey Will
    SooJuicy skrev 2009-07-04 20:10:07 följande:
    Åhhh sucka, måste bara beklaga mig lite, ville verkligen verkligen ha den www.tradera.com/Jattefin-Odd-Molly-tunika-str... här men nu sitter jag här arg, ledsen o upprörd istället, fy va störigt.
    Skulle precis hålla koll på slutminuten för att dra till med ett bud så den blev min, så kommer min make och stör om nåt helt onödigt så missar jag men klicka iväg budet 
    Åh man blir så sjukt arg på sig själv när man gör så! Själv missade jag denna idag, som jag spanat på såå länge och tänkt buda hem..

www.tradera.com/Odd-Molly-kjol-stl-3-auktion_94598194
  • Audrey Will
    SooJuicy skrev 2009-07-04 20:28:36 följande:
    Fiiina!! Hade du tänkt buda hem två wraps?? Fields of lace linnet är jag också såå sugen på! (Såg den i chockrosa idag, den var verkligen skrikrosa! Tror jag vill ha den i mer neutral färg)
  • Audrey Will
    Mabimao skrev 2009-07-04 22:04:50 följande:
    God kväll...jag har nu efter att ha lagt in mitt första inlägg igår läst igenom hela tråden.Tänk att ni finns. Så underbart! Min sambo bara skakar på huvudet och tycker att det är sekt liknande. Var det inte Bambi som skrev det?Jag stormtrivs i alla fall. Jag skulle hemskt gärna också vilja ha en hint om OM utförsäljningen. Hemskt gärna......pretty please.......
    Ja, vi finns! Välkommen till the sekt!

Känns som de flesta webshoppar rear i mer eller mindre utsträckning nu, om än inte på alla plagg. Hinta gärna om det är nåt speciellt du är på jakt efter så kanske någon kan tipsa!
  • Audrey Will
    Tackar jag känner mig redan som hemma...Jag menade inte reor uten den utförsäljning som OM själva har som pratats om i tråden. Tror det var trådstartaren själv som kunde bjuda med fler......Skulle ju vara värt att lägga resan till storstan då....
    Aha du menar den Ja den hade varit kul att vara med på!
  • Audrey Will
    Puffig Pingla skrev 2009-07-04 23:15:36 följande:
    Gahaaa, måste klippa mitt visakort snart. Jag som inte skulle handla en pryl till har shoppat på mig grejer idag igen.Hittade gamla pointellelinnen från amore spare integritas-kollektionen (med gummiband under bysten). Och en Barnyard 616, och en SMC slip dress (jag som inte ens är den batikiga typen men den var dösnygg under min purple cupcake tex).Nu får jag nog börja kränga av grejer på Tradera (men det verkar vara tokstiltje där nu??).
    Åh vilken rolig shopping! (för du trodde väl inte vi skulle banna dig??) Den Barnyard blusen är ju så söt med sina sidfickor!

Ja verkligen döstiltje på Tradera. Så deprimerad att jag började kika på Blocket, men gillar det inte alls. Jag fattar inte systemet, hur vet man vad som finns kvar? För inte är alla säljare så ambitiösa att dom uppdaterar sina annonser när de sålt? Hålla på o maila o jaga plagg man inte ens vet finns kvar.. Och priserna känns högre.. Glossy gillar nicht.
  • Audrey Will
    Puffig Pingla skrev 2009-07-04 23:42:22 följande:
     Nein mein Shatz, puckona på Blocket plockar aldrig bort sina annonser. Sen har de mage att bli irriterade när man ringer/mailar och frågar. Muppisar!Vad jag klurar på är om det är värt att sälja på Tradera nu under lågsäsongen. Har redan sålt två felköp med förlust och är inte så sugen på det igen.
    Verkligen ineffektivt system. Tror jag sammalagt har mailat på kankse 8 Blocketannonser under min Odd Molly karriär och fått 2 svar, varav bägge meddelade varan var såld. Helt värdelöst.

Jag funderar med om det är värt att lägga ut saker på Tradera nu.. Å ena sidan är det ju mindre konkurrens men å andra sidan trampar väl svenska folket runt på campingplatser i sina crocs nu och har lagt shopping/internet på hyllan. Tror jag avvaktar lite faktiskt.
  • Audrey Will

Bina förresten.. Den butiken jag var till idag hade kvar en 4:a rosa Livealot.. 30% rabatt så 1050:- I'm here if you need me

• Audrey Will
    Puffig Pingla skrev 2009-07-05 00:34:39 följande:
    Ha, man kunde köpt min helt oanvända som gick för vrakpriset 860kr på tradera i onsdags. Bitter? Vem, jag???
    Näää.. vilket sunkpris!

*springer in på din blogg*
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna