Inlägg från: ByggareBob |Visa alla inlägg
  • ByggareBob

En tragisk historia!

Det här med ullared, jag kan för mitt liv inte förstå att folk verkligen tror på detta! "Min kompis bekant"...

- För det första har det aldrig i Gekås historia hänt att man stängt alla kassor/utgångar. (Det framgick i en intervju med en av ägarna, vet inte om det var samma som länkades tidigare i tråden)

- Men om vi leker med tanken att det hänt, tror ni inte att ngn av alla tusentals människor som finns inne i affären skulle kontakta tidningar/tv osv? Det finns alltid ngn mediekåt person som vill vara med ngr min i tv.

_som förälder till det kidnappade barnet, varför gjordes ingen polisanmälan? Då hade media garanterat fått nys om det.

Jag är ledsen men din kompis ljuger...

• ByggareBob

Förlåt, jag menar din kompis bekant ljuger. För det är ju aldrig ngn i ens direkta närhet utan en kompis bekant, mormors grannes svågers fd arbetskamrats kusin osv...

• ByggareBob
    MrsCD skrev 2009-05-18 10:53:02 följande:
    Borjar ju rannsaka alla olika historier man har hort och till slut litar man ju inte pa nagot! Bl a berattade min syster att hennes kompis (en specifik kompis med namn) blev overkord av sin mamma nar hon var liten, men klarade sig bra. Undrar om det inte var en skrona... Men ibland hander det ju hemska saker. Jag jobbade t ex pa samma sjukhus som Madeleine McCanns pappa. Horde det pa jobbet innan nyheterna och trodde det knappt.
    Ja det här med lilla Madeleine glömmer man ju inte...Visst händer det att barn blir kidnappade men inte på det sättet som det berättas om i tex Ullared/Ikea/köpcenter osv.
    Om man läser Bengt Af Klintberg så läser man om många historier som man hört innan, jag rekomenderar hans böcker!
Svar på tråden En tragisk historia!