En tragisk historia!
Hepp.. konstigt att det står överallt om det och att folk kommer ihåg det ennu idag som existerade då det hände...
Hepp.. konstigt att det står överallt om det och att folk kommer ihåg det ennu idag som existerade då det hände...
en släkning till mig fick mens då hon var 7 år gammal!
Jag har två bilder på henne på min dator,.
En när hon står naken på sidan och är höggravid och sedan en när hon står med doktorn som förlöste o sonen i en vagn....
Jag tycker bilden ser gammla ut som de ska när de är äldre.
Bilden när hon står på sidan ser också väldigt gammal ut och det syns ju att det är samma person som står med barnvagn.
Se bara hur de ser ut. barnvagnen, doktorn, kläderna osvv.. det syns ju att det är på den tiden..
Förstår inte varför alla är så skeptiska?
Klart att man vill tro att det mesta som låter sjukt är en skröna.
Det finns människor till allt och man kan faktiskt ha en sådan otur, att någon sådant kan hända.
Men som sagt jag kan inte säga 100 % att det är sant och det kan ju inte heller ni då förstårs.
Men jag vet däremot vilket jobb pappan jobbade på, kanske kan ta reda på namnet.
Men jag lär nog inte komma så långt med det heller...
Det jag hörde var iallafall att pappan hörde ju självklart när detta hände och fick panik.
Det var då han sprang ut med pojken och flickan bakom sig (antar jag)
Sen vet jag inte vad som skedde ,kanske att flickan stått längre bak så han hade en chans att dra gasen i botten tex. Vet inget detaljerat på den fronten.
Fast det är ju inte långt ifrån endå.
Att min mormor som är livs levande kommer ihåg detta, samt hennes sambo då.
Som bott i våran stad, men de var varken ett par då, eller hade haft samtal om detta innan vi pratade.
men jag vet ju ingenting, kan bara tala om det jag hört.
Varför skulle man ljuga om något man själv upplevt och kommer ihåg väl?
Och ni som är så skeptiska.
Hur kan ni vara så säkra på att detta inte hänt?
Ni kanske är sådanna som kan se saker och ting och vad som hänt förr i tiden?.
Ja det verkar inte bättre!
Jag tycker iallafall ine denna historia låter så osann som ni påstår.
Jag har hört/läst om värre saker som verkligen är sanna, men som jag verkligen inte vill tro på..