• sofran83

    Regnbågsfamiljer i Skaraborg

    Hej! 

    Tänkte dra ihop en regnbågsträff i sommar i Skövde. Lite lekar & fika ev grill i Bolougnerparken som ligger nära järnvägsstationen för de som kommer med tåg eller buss.

    Inget datum bestämt ännu men i juli var det tänkt iaf.. sen fortsätta därifrån sen med fler träffar på andra orter & platser.

    Så ni kan väl hojta till här om ni finns där ute & om detta är av intresse.

    Gäller er som har barn, är med barn eller kanske är i planeringsstadiet & vill ha lite goda råd.

    MVH/ Sofia

  • Svar på tråden Regnbågsfamiljer i Skaraborg
  • Miss Pride

    Hej!

    Jo som sagt det vore kul! :) Kanske lite för gravid för lekar  vid det laget ;) men umgås och fikar/grillar gärna!

    Hör av er!

  • sofran83

    Jag hojtar te sen när det närmar sig.. måste få ett schema över sommaren bara så jag vet hur det ser ut.

    Men till andra.. skriv ett inlägg här så jag vet att ni vill vara med så hör jag av mig!

  • Ammiz

    Bor i Uppsala nuförtiden men har en del familj och vänner kvar i Skövde som jag lär hälsa på i sommar. Så om detta råkar infalla samtidigt som denna träff så skulle det vara kul att vara med.

  • sofran83

    Kul! Kan ju kanske tillägga att det är ev 5st familjer till här i traktera som är intresserade också som inte skriver här ev.. så det kan nog bli en del! :D

  • sweetheartbaby

    jag skulle med vilja få vara med hiihihi jag har en son på 16mån o sen e jag gravid igen ihihi...Ida

  • sofran83

    Hej allihopa!

    Tänkte att jag skulle sätta ett datum nu, snart går vi ju in i juli.

    Lördagen den 18/7
    kl14.00- (sätter ingen sluttid)
    Boulognerparken, vid lekplatsen.
    Tag med:
    Filt, fika, nått att grilla.
    Egna bestick, muggar/plastglas, tallrikar.

    Fixar vi:
    Kaffe, engångsgrill/ar.

    Ska kolla med RFSL Skaraborg om vi får låna lokalen vid dåligt väder, i så fall skippar vi grillen så kanske vi kan köpa dit pizza eller liknande. Men återkommer med information om detta.

    Vi ses där! Skriv till mig om ni har några frågor. / fia

  • Miss Pride

    Låter intressant! Ska kolla upp datumet :) Sen måste vi ju se hur jag mår..då har jag ju bara 4 veckor kvar. Men ska nog inte vara ngt problem (hoppas vi).

  • sofran83

    Hej hej,

    Måste ändra tiden.. det får bli kl15 i stället. Jag fick hoppa in & jobba där på dan.
    Men hoppas att det ska gå bra ändå?

    Jag kanske kan skicka dit frugan lite innan som de skulle vara så att folk missar detta men vi får se.
    Vi löser de iaf.

    Men kl15,00 samma plats som innan.

    // fia

  • Miss Pride

    Vi får tyvärr :( avboka. En enorm trötthet har lamslagit hela mig känns det som(aldrig upplevt ngt liknande)!! Känns SÅ tråkigt att behöva ställa in, men måste vara realistisk också. Dessutom har jag magkatarr och mår väldigt illa hela tiden!

    *Blä*för alla fysiska tråkigheter på slutet, längtar till bebis ska komma ut nu!

  • sofran83

    Det va en liten men trevlig skara som kom, fler som fick avboka pga sjukdom. Lite tråkigt men det tar vi igen till hösten när alla bebisar är ute! :)

    Men det blir nog inte förns i okt-nov när alla har kommit tillrätta mm..

    Nu får du ta de lugnt den sista tiden så ses vi en annan gång!
    "krya" på dig eller va man säger när det är grav.relaterat?? :)

    Men jag skriver här igen nästa gång.

    Kram fia

Svar på tråden Regnbågsfamiljer i Skaraborg