Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

Vi från Linköping Del:4

Firstandhappy skrev 2009-06-03 13:50:49 följande:
    jodå, båda har vart inne o sagt hej...
    då har jag missat dem.
  • Familjetrollet
    Maria84 skrev 2009-06-03 13:54:30 följande:
    Tack! Kommer att vara livrädd för att det ska gå snett nästa gång också men på nåt sätt ska vi väl övervinna den rädslan.
    jag förstår att ni kommer var jätterädda.själv vågar jag inte bli gravid igen efter mitt MA.mycket kan man tacka den hemska skitvården som jag fick vid mitt MA.

hur går det med marsvinen?
  • Familjetrollet

ush på fredag ska maken ha samtal på jobbet,då får han veta om han har nått jobb kvar efter sommaren.

nu är solen framme igen,snart ska vi promenra till C och handla lite

• Familjetrollet
    Maria84 skrev 2009-06-03 14:07:40 följande:
    De tidigare ma och mf:n har ju varit enklare men detta är ju en helt annan sak, och jag är livrädd redan nu innan vi ens är igång och kroppen återhämtat sig. Med marsvinen går det bara bra, springer omkring på golvet här just nu bland katter och hundar
    så gulligt det låter,marsvin är så gosiga.under flytten fann jag min gamla marsvinspärm med en del av våra gamla marsvin.

har du haft många ma/mf?jag har bara haft ett MA i v 16.
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-06-04 18:53:19 följande:
    Nä inte mer än i morse. Men hon är ju online både här och på msn... Fast det kan man ju vara ändå förstås
    hoppas du kom fram torr till tornby.fy vad det regnar idag.här är vi nyss hemkomna från tösens dagis.vi stötte på en jättetrevlig familj som flyttade in mittemot vår gamla lya.tjejen hade mycket att berätta om lyan.den var visst en riktigt snuskig lgh,de hade fått skura lilla toa med klorin flera gånger,hela lägenheten var vidrigt snuskig visst.de hade fått ta denna lägenhet akut.

även en vän till min make hade kollat på den lyan och han vägrade flytta in dit.

hoppas Fru T får sin lilla tös snart
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-06-04 19:53:31 följande:
    Vi var torra när vi kom dit, men desto blötare när vi kom hem Patrik satt på bussen redan när vi började gå, ändå hann vi hem först. Det gick fort i ösregnet vill jag lova Roligt med trevliga grannar! När vi kom hem satt det ett kuvert i dörren med ett kort till brudparet och 500:- från våra grannar. Det var väldigt snällt och omtänksamt tycker jag!
    kan jag förstå,för det var inte många uppehåll mellan skurarna.villka snälla grannar ni har.
    Hehe, känner igen det där!Va tyst det är i tråden nu mera!Den 16 Juni ska jag plocka ut min sprial!! Sen kan det bli bebis när som! Dessutom är jag jätte glad just nu, (trodde aldrig jag skulle säga det), tant röd är på besök, och det betyder att hon INTE kommer komma olägligt till bröllopet, var så sjukt orolig!
    då får vi hålla tummarna att det blir en bebis tillverkad å bröllopsnatten
    SmileyMalin skrev 2009-06-04 18:58:19 följande:
    Nellie är ett mycket skumt barn...Efter dagis och skola var det som alltid dags för hundarnas eftermiddags-promenad. Tog en kort sväng eftersom det var väldigt mörka och stora moln på himlen en bit bort....När vi är typ 1 km hemifrån rusar Nellie in i granngårdens paddock och börjar leka häst. Typ samtidigt börjar det blåsa iskalla stormvindar och världens ösregn drar igång.Ville Nellie skynda sig hem då?Nepp!I typ 20-30 minuter for hon runt och lekte därinne helt oberörd av vädret medan jag och hundarna stod ihopkrupna och stirrade deprimerat på varandra totalt dyngsura Blev en lååååååååååång och väldigt varm dusch när vi äntligen kom hem!
    hahaha.barn är allt bra roliga
  • Familjetrollet

ni med facebook.ni som kan det bättre än mig

om jag ex har vännerna Y och X båda skriver på min sida,svarar på mina inlägg.jag vill att både X och Y ska kunna svar.men vill att de inte ska få se varandras svar.hur gör man då?

jag funderar på att rensa lite bland vännerna då det har visat sig att vissa är falska och pratar skit med en viss person om mig

• Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-06-05 11:57:36 följande:
    Om de svarar på samma inlägg så tror jag inte att det går att de inte ser varandras svar, men jag är inte säker.Känner igen det där, har rensat upp lite jag med Vissa klarar man sig utan helt enkelt!
    pkej.då får jag nog ta och rensa.det verkar gå en hel del skitsnack även på FC
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-06-05 13:36:00 följande:
    Är inte förvånad!Folk är så falska och fega och trivs bättre med att snacka skit. Men låt de göra det då, det är deras problem.
    du är alltid lika klok.jag ska ta och kolla FB ikväll.här ska man försöka lära sig det nya hemnr.då vår nya internetleverantör hade slut på 013 så får vi göteborgs riktnummer istället.maken ville byta hemnr vid flytten så då blev det så.han är så trött på alla företag som ringer och ska sälja saker i tid o otid*skratt*
  • Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2009-06-05 11:26:55 följande:
    den e asbra...

tyckte det fungerade bra med gula skummgummiservetter som man blötte o dabbade med, annars får man kissa i duschen..
    de tvättlapparna var toppenbra.tyvärr å säljs de väll inte längre.
    LittleMee skrev 2009-06-05 14:27:43 följande:
    Någon som vet var man kan köpa Vyssan lull här i stan? Tar emot att behöva gå till Babyproffsen efter barnvagnsincidenten men jag är desperat.
    kolla med brio inne på ikanohuset
    dinana skrev 2009-06-05 14:20:10 följande:
    familjetrollet. vi får ta å ses när du har tid någon dag. vi bor ju så nära nu ju =) har barnen börjat på rosendal ännu, eller väntar de till i höst?
    jag tar gärna en fika nån dag.hur är det med lille sonen?får han sondmatas än?barnen börjar på rosendal i höst.så i sommar ska vi vara hemma och på kolonin.maken vet inte när eller om han får semester i år.vi skulle åka till öland i sommar,men jag vågar inte åka till ölands djurpark själv med tre trotsiga barn.
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4