Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

Vi från Linköping Del:4

Firstandhappy skrev 2009-06-04 11:17:15 följande:
    man måste passa på att skämma bort sig själv allt som oftast...
    Absolut! Det blir tyvärr alldeles för sällan när man har småbarn, men man behöver det. Lite vardagslyx är aldrig fel. Och framförallt egentid, att bara få rå om sig själv.

När jag åkte och hämtade klänningen häromdagen så ringde min svägerska. Jag hade visst missat dem trots att de tutat Jag bara njöt av att få vara för mig själv och satt och poppade i bilen, man kan ju inte ha koll på allt
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-06-04 12:17:28 följande:
    ja verkligen, kände det jag va hemma själv sist, nog för att det var skönt men nästa gång jag blir barnledig ska jag fylla kvällen med aktiviteter som jag mår kalas av, åka o bada o göra manikyr, äta god middag ute o bara ha det gött..sist blev det ju förvisso egentid hemma framför datorn men fan va trist jag hade...vilket skicka var din karl i sen när han kom hem då??
    Ja det är nog en bra idé. Göra sajer för att pyssla om sig själv. Jag är likadan när jag är ensam hemma, det är skönt en liten stund bara sen blir man rastlös.

Han var i betydligt bättre skick än vad jag hade väntat mig
  • JePaLuLi
    thelifesaviour skrev 2009-06-04 18:50:39 följande:
    Någon som hört något från Linda idag?
    Nä inte mer än i morse. Men hon är ju online både här och på msn... Fast det kan man ju vara ändå förstås
  • JePaLuLi
    Familjetrollet skrev 2009-06-04 19:23:59 följande:
    hoppas du kom fram torr till tornby.fy vad det regnar idag.här är vi nyss hemkomna från tösens dagis.vi stötte på en jättetrevlig familj som flyttade in mittemot vår gamla lya.tjejen hade mycket att berätta om lyan.den var visst en riktigt snuskig lgh,de hade fått skura lilla toa med klorin flera gånger,hela lägenheten var vidrigt snuskig visst.de hade fått ta denna lägenhet akut.även en vän till min make hade kollat på den lyan och han vägrade flytta in dit.hoppas Fru T får sin lilla tös snart
    Vi var torra när vi kom dit, men desto blötare när vi kom hem
    Patrik satt på bussen redan när vi började gå, ändå hann vi hem först. Det gick fort i ösregnet vill jag lova
    Roligt med trevliga grannar! När vi kom hem satt det ett kuvert i dörren med ett kort till brudparet och 500:- från våra grannar. Det var väldigt snällt och omtänksamt tycker jag!
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-06-05 09:27:16 följande:
    Nu ska ja kolla på Yes Man vi kolla på den igårkväll, eller mannen gjorde det, ja somna som en gris (lät tydligen som en me) men den måste vart rolig för ja vakna till av att mannen skratta högt massa gånger är så typiskt mig, ja KAN inte kolla på film utan att somna, ju mer ja vill se filmen ju fortare somnar ja
    Jag är precis likadan. Himla roligt sällskap :.D

Börjar bli så nervös nu! Men det är väl som det ska vara antar jag 
  • JePaLuLi
    Familjetrollet skrev 2009-06-05 11:42:48 följande:
    ni med facebook.ni som kan det bättre än migom jag ex har vännerna Y och X båda skriver på min sida,svarar på mina inlägg.jag vill att både X och Y ska kunna svar.men vill att de inte ska få se varandras svar.hur gör man då?jag funderar på att rensa lite bland vännerna då det har visat sig att vissa är falska och pratar skit med en viss person om mig
    Om de svarar på samma inlägg så tror jag inte att det går att de inte ser varandras svar, men jag är inte säker.
    Känner igen det där, har rensat upp lite jag med
    Vissa klarar man sig utan helt enkelt!
  • JePaLuLi
    Familjetrollet skrev 2009-06-05 13:06:11 följande:
    pkej.då får jag nog ta och rensa.det verkar gå en hel del skitsnack även på FC
    Är inte förvånad!
    Folk är så falska och fega och trivs bättre med att snacka skit. Men låt de göra det då, det är deras problem.
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-06-05 21:53:59 följande:
    jag har.... vill ju ha med min wingman juh...
    Jag är jättenervös

Ni får såå gärna komma! Ingen blir gladare än jag. Vill ni så finns det MASSOR med mat också
    thelifesaviour skrev 2009-06-05 21:42:57 följande:
    Jag har ingen möjlighet att ta mig ut, har ju ingen bil och inget körkort. :(
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-06-05 22:22:37 följande:
    Ja tror att Kyrka är nog med ävetyr för mig
    Hihi, det förstår jag
    Men ni är väldigt välkomna iaf. Ville bara säga att den möjligheten fanns. Insåg idag att det är en aning för mycket mat Men hellre det än för lite!
  • JePaLuLi

Jag har världens sötaste blivande man. Vi sov ju inte tillsammans i natt och nu hittade jag det allra finaste kärleksbrevet. Tårarna rinner och jag är så lycklig. Han är så fin!!

Om 5 timmar är jag nog på väg in i kyrkan
    Kl. 12 är det ifall nån är intresserad av att komma och titta

Har sovit mindre än 3 timmar så jag hoppas att min sminkös är duktig på att trolla bort svarta ringar

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4