Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

Vi från Linköping Del:4

thelifesaviour skrev 2009-06-07 21:55:22 följande:
    Hörreni, vana barnafödare, att magen känns som ett stort och ömt blåmärke, vad kan det bero på? Inte så att det gör ont, men den är liksom öm.
    magen kan spänna sig när kroppen böejar träna inför förlossningen,rätt vanligt efter sex oxå
  • Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2009-06-07 21:36:16 följande:
    hemma igen, sonen sover, dusch o mer massage står på menyn... slinker nog ner en kanelbulle o mjölk till det med...
    kanelbullar är bra gott.vi har en tös som är tokig i kanelbullar*skratt*själv är jag ett kakmonster*haha*
    Fru T skrev 2009-06-07 19:19:43 följande:
    Nånting känns defenitivt annorlunda, kanske blir det som mannen tror i morron...Vågar ja hoppas, det vet ja inte men ja gör det ändå!
    jag håller tummarna att du föder redan inatt.snart får du titeln mamma
  • Familjetrollet
    thelifesaviour skrev 2009-06-07 23:02:54 följande:
    Ett fint vad för MP måste jag säga, är mycket nöjd. Att ett i-ruset-en-fråge-parti som PP kommer in är inte så konstigt, men det håller inte så länge om de inte kan mobilisera sig i övriga frågor. Men hur bara 44% av svenska folket orkar bry sig, det är fan pinsamt..
    maken skämtade med dem om att det bok var nästan tom med kryss på de som hade röstat.
  • Familjetrollet
    Familjetrollet skrev 2009-06-08 08:01:44 följande:
    maken skämtade med dem om att det bok var nästan tom med kryss på de som hade röstat.
    deras bok ska det stå.

vad ska ni hitta på idag?här ska jag slappa till 12 slaget.sen blir det fullt upp under dagen.hoppas det inte regnar som vanligt när man ska gå och hämta stora tösen.

i eftermiddag får vi besök av en supersöt hundvalp
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-06-08 08:41:59 följande:
    Ah det är ju sant. Tänkte också på att det var mycket studenter där som säkert drar upp siffrorna. Vart ju kul ändå för PP att de fick ett mandat. Många bäckar små... =)

Här skall man ta det lite lugna. Skall mata lillen snart. Sen vet jag inte.... skall hämta Molly på dagis vid 13. Vädret ser inte så lockande ut idag tyvärr... de varnade för regn i eftermiddag =/
    det lär bli en regnig sommar.på torsdag slutar stora fröken skolan.jag funderar på att ta en sväng till centrum med lillan.men kör man ut huvudet så blir det nog regn direkt*skratt*
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-06-08 08:51:15 följande:
    Jag drömde att du födde barn så jag hoppas innerligt att det stämmer!!
    det hoppas jag oxå.håller tummarna hårt att hon har fött barn eller ska föda när som helst
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-06-08 09:03:10 följande:
    Nepp här händer det inte ett skit! Mormor kommer å tröstar mig me jordgubbar å hembakta drömmar efter lunch
    mums vad gott.jordgubbar sitter aldrig fel
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-06-08 09:22:46 följande:
    ne verkligen inte, ja skulle kunna LEVA på jordgubbar sommaren igenom åmannen likaså Men just nu förder ja nog fan hällre barn...
    samma här så välkommen i klubben.jag är tokig i jordgubbar.en dag utan jordgubbar på sommaren är rena döden*skratt*
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-06-08 08:57:06 följande:
    Ja, tyvärr verkar det vara så. Men hoppas på lite solsken så att jordgubbarna inte ruttnar bort innan midsommar.
    det får man hoppas
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-06-08 10:30:26 följande:
    Var inte det är du snäll, du ska vara lycklig att du inte har min klåda men om du vill testa så kan du leta reda på en hög me brännnässlor å dra ner byxorna å sätta dig där en stund Du hade ju dina komplikationer å dom är ja välldigt glad att JAG sluppit..
    ajaj brännässlor är inte kul.vi får komma och jaga dig till bb snart så tösen tittar ut
    JePaLuLi skrev 2009-06-08 09:57:02 följande:
    Jag är likadan, skulle kunna leva på jordgubbar!!
    vi får göra en stor marängtårta med jordgubbar till nästa fikaträff.då lär det bli slagsmål om jordgubbarna*haha*

här ska vi ta och göra oss i ordning för att hämta stota tösen om en timme.undrar om hon kommer lukta ladugård.deras klass är på bondgårdsbesök idag
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4