Inlägg från: LillaLilli |Visa alla inlägg
  • LillaLilli

Vi från Linköping Del:4

bara så ni vet så har jag cyklat lite över 2 mil idag. Jag är nöjd! :D är det inte dags för fikamysuteiträdgårdsföreningen snart?

• LillaLilli

oh nej typiskt... jag kan ju troligen inte imorgon... :( dumma mig.

• LillaLilli
    Fru T skrev 2009-07-22 22:00:30 följande:
    attsingen
    jag tror jag kan ordna så jag kan komma ändå :D jag sa just det till min karl att det va fika imon vid 12... och då sa han att han kunde åka och kolla på traktorer..

jag och han skulle mysa hela dagen imon annars :P

12 vart?

kan inte nån av er som ska dit skicka ert mobnummer till mig om jag inte hiattar.
  • LillaLilli
    thelifesaviour skrev 2009-07-22 22:13:13 följande:
    Vad roligt, då säger vi så.Lkvinna, inboxar mitt nummer.
    härligt :D ska lägga in det i telefonen, blir det ändring så jag inte kommer så skriver jag.
  • LillaLilli

jag kommer inte idag kan jag säga, idag är jag lite nere.. men ses gärna en annan dag. :D

• LillaLilli

tränar ni på medley? jag har träningskort där.. ta med mig någondag förtusan!

nnu har jag just varit ute och sprungit :D
    4,13km på 22 minuter. första gången på ett par år jag sprang, så jag är nöjd :D även att jag gick ibland. hehe.

• LillaLilli
    thelifesaviour skrev 2009-07-24 08:38:21 följande:
    Jag tränar där, mycket och gärna i vanliga fall, mycket sporadiskt nu. Men jag sällskapar gärna i höst efter att bebis tittat ut. :)
    ja men då tycker jag att vi ska göra sällskap då om vi kan nångång. :D
  • LillaLilli

är det någon som vet vart man kan framkalla digitala foton, som går ganska snabbt? så man inte behöver vänta i evigheter. Ska man ha med sig skiva eller usb minne med bilderna på?

• LillaLilli

Leos och Vincents mamma skrev 2009-07-27 12:54:15 följande:

Vi har gjort det på expert med usb minne. Tog en dag tror jag.
    gött :D vad kostar det där? jag har aldrig framkallat sånna innan.
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4