Inlägg från: thelifesaviour |Visa alla inlägg
  • thelifesaviour

Vi från Linköping Del:4

Ja, herregud, går det inte att amma så går det inte. Att ha ersättning hemma känns som en självklarhet för mig, för som Ewa alltid säger: börjar det krångla med amningen så är det när affärerna stänger!

Jag hopppas kunna amma, men kan jag inte det så är det ju inte hela världen. Jag blev inte ammad, för jag vägrade suga och jag är frisk som en nötkärna. Sen att amningen kanske är det "bästa" om allt går som det ska, är ju en annan sak. Men det blir folk av de andra ungarna också. ;D

all i can do is be me. who ever that is. /bob dylan
  • thelifesaviour

Herregud.. Jag ser på fotboll och sambon är inte hemma. Jag skrämmer mig själv.

• thelifesaviour
    JePaLuLi skrev 2009-06-10 20:30:08 följande:
    Kanske har jag fått en konstig sjukdom..

Vem vill ge min jordgubbstårta förresten?! I needs it!
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-06-10 20:40:51 följande:
    Men jisses människa!
    Antaligen tillfällig sinnesförvirring. Bebis kanske gillar fotboll. Sin fars son kanske.
  • thelifesaviour
    dinana skrev 2009-06-10 22:30:10 följande:
    Idag var farmor på besök (alltså Molly å Leonards farmor) och senare även farfar och farbror. När vi nämnde att vi eventuellt skulle ge honom namnet Leonard då tyckte de helt plötsligt att det var fult. Så nu är man lite småless på den familjen. Mina föräldrar och syskon tyckte det var jättefint... men så fort man nämnde det för Rs släkt så vart det fult. Leonard är väl inte fult?
    Vilka tråkiga människor, vad de än tycker om namnet, fint eller fult, det kan de hålla inne, det är ert val och ni känner väl, antar jag, att det passar till er son. Så vad de eller jag eller någon annan tycker om namnet är ju strunt samma. :)
  • thelifesaviour

Jag får också ställa in imorgon, vi har tagit beslut om inga fler ute-luncher (vi är nämligen jätteduktiga på det ;D) och därför får jag helt enkelt strunta i det, vi behöver spara våra små slantar.

• thelifesaviour

Idag skulle jag och min lilla mammagrupp upp till spec-bb och fira Lisa som tagit studenten idag, hon har legat där i en vecka nu med värkar, idag satte de igång igen, så det blev inget firande. Hoppas allt går bra för henne och lilltjejen i magen. :/

• thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-06-13 09:12:52 följande:
    Inte sovit ett skit i natt, inte för att ja känner mig nervös men det kan ju var nåt undermedvetet... kl 10 ska vi va där uppe så nu när frukosten är avklarad är det bar väntan kvar...
    Hoppas allt går bra! :)
  • thelifesaviour

Länken var till Becka.

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4