Inlägg från: Apipoulai |Visa alla inlägg
  • Apipoulai

Vi från Linköping Del:4

JePaLuLi skrev 2009-06-12 17:39:39 följande:
    Men gott var det Samma här, tacos brukar alltid gå ner, men jag är verkligen proppmätt!Ha en trevlig kväll!
    Ja, gott var det.
    Och maten jag lagade här hemma gick också ner. Vi åt ganska sent, så jag hann bli lite hungrig trots allt. ;)
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Apipoulai
    Familjetrollet skrev 2009-06-12 20:41:52 följande:
    haha kollar på talang en pappa till matildas klasskompis är med ikväll. de kallar sig MENvad lugnt det är här ikväll
    Jag känner Jakob lite granna... eller det är nog mer hans flickvän som jag känner lite granna. ;)
  • Apipoulai

Så, då var man ensam igen. Har lämnat av cyklisterna i Motala.
    Räknar med att hämta dem imorgon eftermiddag. :)

• Apipoulai
    Maxmamman skrev 2009-06-13 12:48:06 följande:
    Hej!FÖrstår att ni har mkt annat att prata om just nu eftersom det är en ny liten bebbe på g!! Men tänkte fråga om jag får vara med i ert Lkpgsgäng...? :) Jag skrev inlägg om fika i Lkpg och fick svar från Fru T. SÅ: Vill nån hitta på något vid något tillfälle? Fika eller liknande? Bor i Lambohov med liten pojk, 14 månader, och är nyseparerad...Hoppas vi hörs!
    Du är så välkommen!
    The more the merrier! {#lang_emotions_laughing}
  • Apipoulai
    Fru T skrev 2009-06-13 11:56:10 följande:
    Hemma igen...Ja va bara öppen 1 cm så dom kommer sätta in en sån där BARD-kateter i morron. Ska vara där kl 8 å sen vet vi ju inte hur lång tid det tar men nästa gång vi åker därifrån så gör vi det med bebis iallafall   Men hoppas att kroppen tycker det va obehagligt me retningen den fick nu å börjar öppna sig av sig självt så klart så ja slipper den där grejen...     I morgon ska ja föda barn - känns hur skumt som hellst att säga
    Spännande. :)
  • Apipoulai
    thelifesaviour skrev 2009-06-13 19:34:23 följande:
    Länken var till Becka.
    Så vi får inte titta på den? ;)
  • Apipoulai
    thelifesaviour skrev 2009-06-13 20:21:59 följande:
    Nej.
    Okej, tar genast bort taben jag öppnade. ;)
  • Apipoulai

Fick precis reda på att grannen fick en liten dotter i förrgår. :)
    Nu verkar det som om pojkdominansen tidigare iår bryts. Fru T har ju också en tös på G. Lycka till idag förresten.!
    En liten {#lang_emotions_nalle} till tösen från mig. Välkommen!

• Apipoulai
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-06-14 12:07:52 följande:
    Jag undrar om Fru T har värkar nu Hoppas iaf att hon snart har sin lilla bebis uppew vid bröstet Imorgon ska jag åka tåg med Nathalie för första gången, vi ska åka upp till dalarna och bli lite ompysslade Jag hoppas verkligen hon tycker om att åka tåg! Vi blir borta en vecka så om jag inte skriver här så ymcket så vet ni varför. Ni får ha det så gott!
    Trevlig resa! =)
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4