Vi från Linköping Del:4
Det måste ju vara roligare för barnen att ha ett syskon av samma kön. Och mer praktiskt för föräldrarna! Så hade Nellie varit en pojke hade jag nog helst velat ha en liten grabb i magen

Här var ett tag sen man satt Datorn har flyttat upp till övervåning och lat som man är orkar jag aldrig släpa mig upp för trappan
Har suttit och kollat upp regler för avgiften till alfakassan och inser att har man arbetat en enda jäkla dag så måste man betala full avgift den månaden...
Så jag som blev uppsagt den 3 juli måste betala lika mycket för juli månad som dom som arbetat hela tiden... surt!
I onsdags var vi på Kolmården Supermysigt. Dock råkade det bli strålande sol just den dagen så 90% av Sveriges övriga befolkning ville visst också dit
Nellie red på en kamel helt själv och satt helt orädd med ett stort flin
åhhh vad jag velar hela tiden...
kan verkligten inte bestämma mig för om jag ska ha Nellie på dagis i höst eller säga upp platsen och ha satsa på öppna förskolan och liknande....
Känns som jag skulle vara den enda på hela jorden som frivilligt har en 3-åring hemma!
På sätt och vis skulle det vara skönt om dom införde 8-11 alla dagar på Nellies dagis, så skulle jag verkligen inte tveka!!
Känns som att det enda förskolan erbjuder som jag inte kan ge Nellie är att hon får leka i en större barngrupp och lära sig socialty samspel och dolda lekregler mm. Men om det finns flera äldre barn på öppna förskolan så skulle hon ju få det ändå.... fy vilken beslutsångest!
Nu är ju jag i total chock! Nellie kom för en liten stund sen och bad om hjälp med rullgardinen för att hon var trött. Kalle följde med henne in och fixade rullgardinen och är sedan på väg mot sängen.
Då säger Nellie mycket bestämt "Nej pappa. jag ska vara själv härinne".
Så kalle gick ut i vardagsrummet igen och trodde att hon ville leka en stund till...
Men när han gick in för att titta till henne nyss så sov hon som en stock nedbäddad i sängen
VI som har haft världens strul med nattningarna!
tokiga gullunge!
Leos och Vincents mamma skrev 2009-07-18 21:11:33 följande: