Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

personlig assistent... jobbat inom äldreomsorgen med men det är inget för mig, funderar på att läsa till akutmedicin o söka till sjukhus men vet inte än, gillar att sitta o dricka kaffe o grilla på kvällarna o ha skapligt betalt för det..

• Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-06-03 20:01:37 följande:
    Vilken underbar dag det här har varit, min första dag på "sommarlovet". Först ett besök hos barnmorskan, sen grillning utanför Söderköping och sen ett besök på smultronstället! :)
    trevligt trevligt, nu är resten av sommaren vigd till att umgås med mig då???
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-06-04 06:40:18 följande:
    Ja, nästan så faktiskt! :) Ring mig om du vill leka idag!
    jag vill alltid leka med dig....
    snart dags för obligatoriska morgonkaffet o sen frukost...
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-06-04 10:07:14 följande:
    lyckades ta mig en välförtjänt sovmorron idag
    mmmm jag meeed.. skönt, sov till 9 idag...
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-06-04 10:27:26 följande:
    Åh vad skönt. Vikitgt med vila nu ju. Då kommer hon nog snart! Jag vill att det ska bli lördag NUUUU! Fick förresten jättefina naglar igår och hon satte på ett sött litet hjärta på ringfingret. Gulligt värre
    ohhh fiint, vill med fixa mina naglar o noppa ögonbryn....
  • Firstandhappy

när bebis är ute är det jag som lägger in mig på skönhetsalong o gör en makeover totalt på hela mig... ska bara hitta nån dum sate som betalar med...

• Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-06-04 10:41:19 följande:
    Det ska ja göra när tösa e ute färga bryn å fransar å plocka bryn.. har en manikyr att utnyttja på Kicks (mina naglar är snälla å växer som tusan å så använder ja mig av ACO nagelstärkare nästan varje dag, det gör susen!) å en kompis ska komma å slinga å klippa håret på mig... Värsta lyxen men ja förtjänar faktist att bli bortskämd efter den här tiden...
    verkligen, ska med se till att ta minst en heldag med massa pyssel o plock bara med mig...
  • Firstandhappy

vill hitta nån som är fruktansvärt duktig på threading...

• Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-06-04 10:57:54 följande:
    Det tycker jag att ni gör rätt i!
    man måste passa på att skämma bort sig själv allt som oftast...
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-06-04 11:29:35 följande:
    Absolut! Det blir tyvärr alldeles för sällan när man har småbarn, men man behöver det. Lite vardagslyx är aldrig fel. Och framförallt egentid, att bara få rå om sig själv. När jag åkte och hämtade klänningen häromdagen så ringde min svägerska. Jag hade visst missat dem trots att de tutat Jag bara njöt av att få vara för mig själv och satt och poppade i bilen, man kan ju inte ha koll på allt
    ja verkligen, kände det jag va hemma själv sist, nog för att det var skönt men nästa gång jag blir barnledig ska jag fylla kvällen med aktiviteter som jag mår kalas av, åka o bada o göra manikyr, äta god middag ute o bara ha det gött..
    sist blev det ju förvisso egentid hemma framför datorn men fan va trist jag hade...

vilket skicka var din karl i sen när han kom hem då??
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4