Vi från Linköping Del:4

Vad ni har skrivit de senaste dagarna, inte hunnit kika in här. Allt går i ett här hemma.
Klippning ja, man kanske borde ta och beställa tid för det, är över ett år sen jag klippte mig Börjar bli dags..
Här kom vi hem för några timmar sen. Har legat inlagda på BIVA sen igår. Lucas blev skickad från vc med ambulans in efter blodsockerfall. Låg farligt nära medvetslöshetsgränsen och de var rädda att han skulle hamna i det innan vi kom in så det var att pumpa i socker i väntan på ambulansen och vi fick upp till jättehögt istället. Men bättre det, än medvetslös alt koma!
Mkt kontroller under kvällen och natten men imorse fick vi klartecken från läkaren att åka hem, skönt det. Och Lucas var så glad över att få gå ifrån avdelningen, han var inte alls glad i sköterskorna som stuckit honom sååå många ggr. Hans stackars små fingrar är blåa efter alla stick.
Nu sover han en sväng så jag ska passa på att plocka undan lite här hemma innan man ska sätta igång med middan.
Både när Liam föddes och Lucas så har jag fått upp dem på magen ett tag innan de har klippt av navelsträngen, eller ja Jens
Första natten får man ju gratis, har vi fått ialla fall. Om man säger att barnet föds på morronen och man stannar över natt sen så är det gratis.
Många som skolas in på dagis nu ser jag Dags för Lucas snart också, han börjar i september, mammaångest!
Och Liam börjar förskoleklass nästa vecka så i em har vi möte med läraren och skolsköterskan.
Jag vill stanna tiden!
Nån som vet var man kan få tag i namnmuggar, dock inte i porslin?
Ska in till stan imorron och skulle helst vilja slippa att fara omkring som en dåre