Inlägg från: thelifesaviour |Visa alla inlägg
  • thelifesaviour

Vi från Linköping Del:4

Firstandhappy skrev 2009-06-21 21:23:28 följande:
    japp kl 12 utanför hm blir bra... ska in på ur o penn o kollaklocka nu när det är rea.. nån mer som ska haka på?? jo jaghoppas med att det blir sista gången, nästa koll blir den 29'e men då SKA han va ute... blev sååå bebissjuk idag hemma hos linda, satt o bölade i soffan o kved ohhh så liteeeen...
    Jag och Jessica kanske tittar förbi och säger hej, vi ska ändå ner på stan. :)
    all i can do is be me. who ever that is. /bob dylan
  • thelifesaviour
    JePaLuLi skrev 2009-06-22 09:06:31 följande:
    Gör så Ååh jag fick sovmorgon till 9 idag, snälla barn
    gosigt!!
  • thelifesaviour

Wiho! Min faster, som ska ha barn i januari, har fått jobb här i Linköping! Vad roligt!!

• thelifesaviour
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-06-24 21:10:08 följande:
    Vad skoj
    Ja, verkligen jätteskoj! :D
    Vi har alltid så roligt ihop, så det vore kul att få ha våra små tillsammans.
  • thelifesaviour
    LillaLilli skrev 2009-06-25 07:20:56 följande:
    oj jag behöver hjälp. är det någon av er som vet hur väntetider för ett besök på vårdcentralen är? Min karl mår kass och jag vet inte vad jag ska göra. har aldrig uppsökt vården här innan.. jag vill få han till en läkare fort...
    Jag har inte en aning, kan nog variera rejält, men ring sjukvårdsupplysningen och rådgör med dem.
  • thelifesaviour
    LillaLilli skrev 2009-06-25 07:26:58 följande:
    mmm okej. det ska jag göra då.. fy vad jag är nervös och rädd...
    om det är så pass illa att du blir nervös och rädd tycker jag ni kan ta er till akuten. men hör med sjukvårdsupplysningen, de brukar vara riktigt bra på att guida en rätt.
  • thelifesaviour

Hur dum är man egentligen? Var på campus och fixade med lite papper. Sen ska jag hem. Bestämmer mig för att gå. I vanliga fall brukar det ta högst en halvtimme, högst. Idag tog det en timme! Ont ont ont på mig nu! :( Tur jag är ledig imorgon.

• thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-06-25 20:08:04 följande:
    Stackars... Ewisen tar hand om dig...
    Jag hjärtar Ewisen.
  • thelifesaviour
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-06-25 20:12:28 följande:
    Usch då Du får börja ta det lite lugnare o tänka på att du faktiskt är gravid.
    Haha, ja, man är så van att kunna göra saker, men lite trött kan man bli ibland, är ju inte så att jag dör av en långpromenad. :) tänker liksom inte på att jag snart är i vecka 30. Jag mår ju så bra! :)
  • thelifesaviour
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-06-25 20:19:30 följande:
    Ja, jag förstår dig precis. Jag var likadan, mådde ju så bra när jag var gravid, min ryggvärk försvann till o med, jag som annars alltid har såå ont i ryggen! Så jag gjorde massa saker o storstädade o allt möjligt o folk bara glodde på mig när jag berättade vad jag sysslade med
    Jag har ju rätt ont till och från, men det är liksom inget som påverkar mig något särskilt. Även om jag nog gnäller lite ibland. Men jag tycker att jag mår riktigt bra! :)
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4