Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

dinana skrev 2009-06-06 12:21:51 följande:
    har precis kommit upp. illamående och superförkyld. kliar i halsen så det är nog något trist virus här =(
    bläääää...
  • Firstandhappy
    dinana skrev 2009-06-06 13:14:00 följande:
    säger detsamma. inget roligt direkt. hoppas nu inte Leonard blir smittad.
    nä verkligen inte, roligare kan man ha än en nyfödd liten en med massa sjukbaciller..
  • Firstandhappy
    dinana skrev 2009-06-06 14:26:59 följande:
    funderar på hur man får ut snoret ur näsan på honom. kan ju inte vara kul å vara täppt i näsan när man är liten. försökte med topsen, men man får inte ut så mycket med den, dessutom är den lite stor för näsborren.... tips?
    snorsug.... bröstmjölk ska även hjälpa till att lätta upp..
  • Firstandhappy
    AllieF skrev 2009-06-06 14:44:59 följande:
    Är tråden bara till för föräldrar i Linköping, eller kan en graviding hoppa in också? :) Hittade ingen annan Linköpingstråd.
    nej då den är till för alla, har ett par st som "bara" är gravida, så du är välkommen så alldeles..
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-06-06 14:50:18 följande:
    Ja ja hoppas det börjar närma sig för idag mår ja inte alls bra magen känns lite mjukare me å det kan ju me va ett täken har ja hört... Legat å sovit i soffan ett bra tag nu med en sture som slingrat sig runt mig, han har haft frambenen i nacken på mig å ena bakbenet över magen Han som har vart jätte anti magen helatiden har den senaste veckan vart jätte närgången... Ja känner mig lite yrslig å illamående å blir svettig helatiden men har inte ont på nåt sätt... Bebis mår toppen däremot... Men får se, mår ja inte bättre i morron så tror ja ja ringer upp å pratar lite me dom, inge kul å må illa ju! Nehe om man ska försöka se lite mänsklig ut för snart kommer Tedes dotter me sambo å lilla kevin...
    kan ju vara så illa att hon bara ligger o trycker på en massa nerver som gör dig kväcklig...
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-06-06 15:01:05 följande:
    jo ja vet
    jobbigt är det iallafall... man vill ju att allt man känner ska vara början på förlossningen... med wille känd jag absolut ingenting innan det började... sov precis lika illa/bra som innan, satt o kollade på tv o splosch sa det o det kom massa vatten... sen va det på G..
  • Firstandhappy

bästaste asagoda receptet på kycklinggryta önskas..

• Firstandhappy

roligaste är ju att alla försvinner utan att säga vad som händer...

• Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-06-06 17:41:34 följande:
    ja jag är tydligen fortfarande lika blond trisst är det iallafall... Men ja ska ingenstans!
    japp, lika blond är jag...

här blir det kycklinggryta a'la heaven för fy fan va god jag lyckades göra den... lite av det här o lite av det där o voila så blev det underbart...
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4