Inlägg från: thelifesaviour |Visa alla inlägg
  • thelifesaviour

Vi från Linköping Del:4

Hej alla damer! Vilken fantastisk dag! Jag och sambon har legat flera timmar ute vid hultsjön, ätit jordgubbar, löst korsord och badat, helt perfekt en dag som denna. Sen har vi grillat och ätit melon här hemma. Bra dag helt enkelt!

Familjetrollet, hoppas någon lyckats fånga den lille stackaren, att folk är så dumma med djur är helt otroligt.. :(

all i can do is be me. who ever that is. /bob dylan
  • thelifesaviour
    LillaLilli skrev 2009-06-27 21:20:26 följande:
    hehe men det har jag gjort sen.... 5 kanske :P
    Gå ut i kvällssvalkan, det är underbart efter en varm dag. :)
  • thelifesaviour

Idag får det bli ännu en dag vid vattnet, så skönt att bara ligga och slappa. Det är sommar med kvalitet! :D

• thelifesaviour

Vi var vid Berg idag, massor folk, men gud vad skönt det var i vattnet!! Man kunde vara i långa stunder. Nu är jag dock varm igen.. :(

• thelifesaviour

Här blir det definitivt kopparspiral sen, inga fler hormoner i mig! P-staven var det värsta jag varit med om, mini-piller nästan lika illa. P-piller har dock funkat ok. Men kopparspiral ska det bli denna gång. :)

• thelifesaviour
    dinana skrev 2009-06-29 18:44:54 följande:
    Humm, funderar på att köra på p-stav. Då slipper man förhoppningsvis mensen helt.
    Ja, det är ju antingen eller. Jag hade min jämt istället, blödde två veckor, blödningsfri en vecka osv. Ingen kontunitet, blödde nästan konstant i två år. Men för andra tar den ju bort blödningar helt.. Man vet ju aldrig förrän man provat. :/
  • thelifesaviour

Fy helvete, ischiasen from hell! Håller på att bli tokig, ingenting fungerar, kan typ inte röra på mig. Jobbig dag på jobbet idag. :(

• thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-06-29 19:02:52 följande:
    jag hade väldigt lite blödningar men mådde inte bra av den istället, annars fungerar den ju hur bra som helst då man aldrig märker av den. sitter i 3 eller 5 år..
    Nä, jag mådde också piss, värsta hormonmonstret. :( tjock blev jag också då, gick upp 10 kg på jääättekort tid.
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-06-30 01:24:51 följande:
    spännande måndags natt blev det minsann... skulle köra hem daniels kompis efter att dom suttit här o druckit lite öl, gick ut o skulle starta bilen men det ville den inte minsann, tvärdö, så det blev att ringa pappsen kl 23.45 o be honom komma.... lite kopplingar senare o en sväng till statiol i ryd för att köpa nya startkablar så hoppar den igång så nu har vi vart o kört en sväng bara för att ladda batteriet.. tur att mormor har wille inatt..
    Urk vad jobbigt! :(

Här har det varit natten från helvete, har vaknat av skärande smärta i ischiasnerven varje gång jag har rört på mig och haft halsbrännan som Gud glömde. Fy vad jag är trött!! :(
  • thelifesaviour

Nu har jag ny magbild i galleriet, kulan växer så det knaaaakar!

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4