Inlägg från: LillaLilli |Visa alla inlägg
  • LillaLilli

Vi från Linköping Del:4

JePaLuLi skrev 2009-05-20 08:49:52 följande:
    Har aldrig hört talas om just det, men jag vet flera som blivit gravida när de ätit grape. Det är visst nåt ämne i dem som hjälper ägglossningen på vägen. Det är ju helt ofarligt att äta dessutom.God morgon alla goa och glada!Här är vi nyvakna men jag är jättetrött ändå. Sov jättedåligt i natt... Men det är bara att bita ihop, barnen behöver ju aktiveras!
    ja det är klart. det får jag kanske ta en om dagen med då :P aaa ofarliga saker gillar jag :D medicinen jag har fått nu är inte heller "farlig" eller hur man säger. hon sa att jag skulle prova och gillade jag den inte så va det bara att sluta. och det står att 1av 10 bli illamående och får ont i magen och sånt, men jag har inte känt nått=) så skönt.
  • LillaLilli
    Fru T skrev 2009-05-20 10:40:48 följande:
    neeee duscha, tiden försvinner ju... ja måste ju gå upp idag för min cykel har vi inte hemtat ut från reperation ännu..
    vart bor du då? tar det lång tid att gå?
  • LillaLilli

vart brukar ni fika när ni ses?

• LillaLilli
    Familjetrollet skrev 2009-05-21 09:24:27 följande:
    vi brukar fika på stan eller hemma hos någon.

tackar
    ahaa okej. vore kul att hänga på nångång. om det är okej för alla då såklart
  • LillaLilli
    Familjetrollet skrev 2009-05-21 09:32:11 följande:
    alla är välkomna på fikaträffarna.jag ska ev ha fikaträff hemma i vår nya lya framöver.det knepiga är att få in en dag och tid när så många som möjligt kan fika samtidigt
    jaha okej. så trevligt. ja det kan jag tänka mig är ganska svårt att få till! tur för mig då att jag oftast har mycket tid över. :P
  • LillaLilli
    JePaLuLi skrev 2009-05-21 09:36:59 följande:
    Klart att det är ok! Bara roligt ju fler som är med!
    roligt att höra! :D
  • LillaLilli

ojojoj idag har jag gjort mycket. har varit ute och åkt och kollat på nått gammalt i stjärnorp, trevligt. efter det så åkte vi och åt och sen åt vi rabarberpaj på rödberget i tinnerö. härligt. :) jag och Elin som skulle plugga idag, men det blev inte så visst :P

igår va jag på ljusparty. med himla trevligt.
    jag funderar på att ha ett tvålparty nångång. min väns syster gör egna tvålar. så det vore skoj. är ni mycket för sånna partyn?

• LillaLilli
    Familjetrollet skrev 2009-05-21 17:28:54 följande:
    jag kan oxå rätt ofta,men säkras eftermiddagar när barnen har kommit hem
    härligt :D men skulle några fika imon?
  • LillaLilli
    Familjetrollet skrev 2009-05-21 17:34:38 följande:
    jag kan imorgon.måste ner till bussgods först och skicka iväg en pryl
    jag kan nog med. har lovat att komma till en vän med men det hinns ju. fikat kanske inte behöver vara jättesent? eller va det sagt nån tid?
  • LillaLilli
    Familjetrollet skrev 2009-05-21 17:54:50 följande:
    jag vet inte villken tid.men efter 12 slaget nån gång om det går bra
    det går bra för mig.

vad säger ni andra?
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4