Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Apipoulai skrev 2009-05-19 16:03:51 följande:
    Ja, det är väl bara att gilla läget. Man har väl inte så mycket val, och som du säger, det kommer något gott ur det. :) Antar att det bara är en tidsfråga innan jag också åker på massa gravidkrämpor. För så här bra får man väl inte må? Och inte hela grav. väl?
    jo då, med wille måde jag hur bra som helst under hela tiden, visst nåt tyngre o jobbigare mot slutet blev det ju men en månad av lite tyngdvärk i ryggen kan man ju ta..
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-05-19 16:37:11 följande:
    Alla graviditeter är ju olika. Sen är det ju inet konstigt att kroppen tar extra mycket stryk när man får barnen tätt.
    ja den hann ju inte riktigt kurera sig innan det är dags att pluppa nästa nu..
  • Firstandhappy

precis skickat iväg mannen till affären för att köpa minst ett ton choklad till mig, håller på att döööö om jag inte får äta choklad i massvis idag...

• Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-05-19 18:38:21 följande:
    Det rådet gillar jag Jag älskar också att vara gravid men mest älskar jag att föda! Det är så fantastiskt. Säger till P varje dag att jag vill föda barn
    varsågod, du får ta min...
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-05-19 18:52:07 följande:
    ja tycker inte det är nån höjdare att va gravid vilken överaskning va Sparkarna kan väll va mysiga, Ibland men för det mästa välldigt obehagliga. Visst ja tycker inte ja är ful men ja tycker fan inte ja är vacker heller, vilket ja gör annars. Å det spelar ingen roll hur mycket folk som säger att ja ser så glad å välmående ut å att det glänser om mig för jag känner det inte... Nåt ja börjat göra mig välldigt irriterad är alla som tittar på mig som om ja vore dum i huvet å inte vet va ja pratar om å bara skrattar åt mig å säger "vi får väll se" När ja säger att ja bara vill ha ett barn, att vi båda är överns om det å att det är så jag vill ha det... Men alla andra vet tydligen bättre...
    vet hur det är, tycker inte heller det är så skoj att va på smällen faktiskt just nu..
    sen är det alltid lika kul att alla andra vet mycket bättre om ens egen kropp o hur man vill ha saker.. *suck* höll på att bryta ihop på danis syster ett tag när jag väntade william, bara för att hon har 3 så visste ju hon allt i världen..

skönt att det gått bra för D o hennes bebis o att alla mår bra... huvudsaken.
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-05-19 19:48:22 följande:
    man får fp utbetalt i efterskott va?
    fp beräknas från den 20'e till den 20'e. så har du begärt fp från den 20'e maj nu så räknas det därifrån till den 20'e juni och den betalningen kommer den 25'e juni.
  • Firstandhappy

usch va tidigt ni är vakna...

• Firstandhappy

om 3 timmar ska jag åka till mamma o lämna av sonen (dansar lyckodansen) o vara barn och karl-ledig heeela kvällen... wille är trotsig o mannen likaså..
    Nä vars, kommer sakna wille som fan hela eftermiddagen o kvällen o natten o morgondagen,men nu måste jag ta ett brejk o se om mig själv lite..

• Firstandhappy
    LillaLilli skrev 2009-05-20 08:32:34 följande:
    det gör du rätt i. ensamtid behövs kan jag tänka mig :D jag går upp vid 5 varje morgon nästan:P
    ja just nu känner jag att jag behöver ha ett dygn för att rå om mig själv o samla nya krafter, mannen ska ut på "herrmiddag" ikväll o kommer väl ringa frammåt småtimmarna lite ölpåverkad o vilja bli hämtad men det är mitt största "att göra" idag..
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-05-20 08:42:41 följande:
    Ha världens bästa dag och natt nu, det är du värd! Att ensam göra ingenting hemma är så skönt. :)
    att ensam göra ingenting hemma är underskattat nu för tiden, tycker man fyller alla sina små hål med alla möjliga "måsten" oftast istället för att bara vara o kurera sig själv in o utvändigt..

nä här ska man aktivera sonen genom att ge honom dammsugaren så jag kan bädda säng o sånt..
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4