Vi från Linköping Del:4

På mig har det inte slagit fel utan förlossningen har startat efter ett par sömnlösa nätter så man har varit helt slut

Vadå seg morron och jag mår pyton. Magkatarren bråkar och så börjar jag tro att jag har fått nån infektion. Har börjat blöda igen och har konstig värk så jag väntar samtal från KK. Ska ju in och operera ut tandaset idag med och det känns mindre lockande när man mår så här.
Det skulle inte förvåna mig det minsta om jag fått en infektion, har verkligen inget på min sida just nu så.
Jag älskar att föda barn! Den underbara känsla när man får upp bebisen på magen är helt oslagbar!
Ja då var tänderna väck ialla fall. Blev två som försvann, snabbt gick det att ta ut dem men sen krånglade det då det blödde som sjutton så det tog ett tag innan de fick stopp på det så de kunde börja sy igen.
Än så länge är värken hanterbar med värktabletterna så jag hoppas att det håller sig så.
Sambon tillbringde den tiden det tog för mig på Käkkliniken, i Trädgårdsföreningen så de har lekt för fullt där.
Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-19 19:27:53 följande:
Idag ser man inte riktigt klok ut! Är mer svullen idag men värken håller sig någorlunda i schack med värktabletterna ialla fall.
Det värsta är att man inte kan äta som man vill ju!
Hade tänkt åka och handla lite idag men får nog se om svullnaden lägger sig lite först
Idag skulle vi ha åkt på rul
Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-20 09:27:38 följande: