Fru T skrev 2009-05-19 18:52:07 följande:
ja tycker inte det är nån höjdare att va gravid vilken överaskning va Sparkarna kan väll va mysiga, Ibland men för det mästa välldigt obehagliga. Visst ja tycker inte ja är ful men ja tycker fan inte ja är vacker heller, vilket ja gör annars. Å det spelar ingen roll hur mycket folk som säger att ja ser så glad å välmående ut å att det glänser om mig för jag känner det inte... Nåt ja börjat göra mig välldigt irriterad är alla som tittar på mig som om ja vore dum i huvet å inte vet va ja pratar om å bara skrattar åt mig å säger "vi får väll se" När ja säger att ja bara vill ha ett barn, att vi båda är överns om det å att det är så jag vill ha det... Men alla andra vet tydligen bättre...
vet hur det är, tycker inte heller det är så skoj att va på smällen faktiskt just nu..
sen är det alltid lika kul att alla andra vet mycket bättre om ens egen kropp o hur man vill ha saker.. *suck* höll på att bryta ihop på danis syster ett tag när jag väntade william, bara för att hon har 3 så visste ju hon allt i världen..
skönt att det gått bra för D o hennes bebis o att alla mår bra... huvudsaken.