• Fru T

Ja funderar på en sväng till Ikano lite senare (nu ska ja sova frukost) är det nån som kanske vill me en fika??

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T
    Familjetrollet skrev 2009-05-28 07:22:05 följande:
    fy vad otäckt,hoppas han slapp se den mördade personen
    Ja han kom lite senare, däremot såg han mannen som körde av på brokindsleden för några månader sen (kroppen va vriden i välldigt konstiga vinklar)... men han är inte så känslig...

Han hade hällre jobbat som polis men hans knän har hindrat honom tyvärr..
  • Fru T
    SmileyMalin skrev 2009-05-28 07:23:53 följande:
    alfakassan har en handläggningstid på 11 veckor för tillfället Så därifrån får man vänta på pengarna i minst 3 månader!Så jävla puckat! Finns väl ingen som kan klara sig helt utan inkomst i tre hela månader! Hoppas verkligen dom fått ner kötiden lite till sommaren när jag blir arbetslös.....
    Nemen OJ men när ja tänker efter så tog det nog så lång tid för mig att få pengarna från dom förra sommaren, men då hade ja skickat in fel papper från början...
  • Fru T
    SmileyMalin skrev 2009-05-28 07:42:51 följande:
    ja precis... det är ju elva veckor från det att dom har alla papper...så är det fel papper eller om dom lyckas slarva bort nåt (verkar väldigt vanligt) så blir det ju ännu längre tid!
    Ja myndigheter tycks ha nån konstig förkärlek till att slarva bort papper, på samma sätt som csn säger sig skicka räkningar fast dom aldrig kommer fram å sen skickar påminnelser...

Ja hade ju tur att ja fick dubbel avgångslön + skadestånd förra året för annars hade vi fått det kämpigt, spec eftersom vi gifte oss midsommar me...
  • Fru T
    Skorpan08 skrev 2009-05-28 08:08:02 följande:
    Tänk vad åren går, jag är redan 39! Det måste stå fel på mitt körkort
    eh ja säger som mannen det är bara en sifra på papret han är ju 43...
  • Fru T
    Mizzz skrev 2009-05-28 08:42:24 följande:
    Ja, sköt att se dig här inne iaf!! Hon är/var ju i samma ålder som oss. Av bilden i corren att döma (om cykeln är hennes) hade hon nog barn oxå
    Det är oklart om cykeln är hennes, men tyvärr är det ju inte helt otroligt.. men man kan ju hoppas att den va tex lånad...
  • Fru T
    Fru T skrev 2009-05-28 10:06:14 följande:
    eh ja säger som mannen det är bara en sifra på papret han är ju 43...
    Ja ja skulle ju säga GRATTIS me
  • Fru T

Nu är ja nyvaknad igen å ja är så trött att ja knapt orkar blinka måste ta mig in i duschen innan ja åker ut te ikano, men ja ska orka stå i dischen me så ja väntar en stund...

• Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-05-28 10:55:53 följande:
    Det syns ju verkligen inte på honom.
    hehe nee, ja höll på att slå i backen när ja fick reda på att han va 40 när vi lärde känna varandra... ja trodde han va typ 33 då
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4