Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

Vi från Linköping Del:4

Leos och Vincents mamma skrev 2009-06-13 19:30:13 följande:

Ok. Jag tänkte mest på sång o dans kring en stång Men det kanske de har där oxå.
    det har de på kolonin,sång dans och fika.

tror corren kommer ha några sidor i veckan om vart det finns midsommarfirande
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-06-14 07:26:45 följande:
    Säger hej hej mellan frukost å dusch...Sovit gott har ja iallafall ända tills för ett par timmar sen då högerhanden fick för sig att somna gång på gång så den kändes stor som en mickey mus hand Får se när ja skriver här nästa gång, men ni jag har nr till lär ju få ett sms
    håller tummarna för dig idag.snart får du din fina tös i din famn
    dinana skrev 2009-06-13 21:18:53 följande:
    Midsommar? Vad är det.....
    jag firar inte heller midsommar direkt,det brukar bli att i grillar och barnen dansar runt midsommarstången och resten av dagen är som villken dag som helst*skratt*sen blir det nyktert som alla dagar då vi inte drickeralkohol

påminner om fikat den 18e

villka kommer?
  • Familjetrollet
    SmileyMalin skrev 2009-06-14 16:42:52 följande:
    jag kommer gärna Men hinner nog inte stanna så länge, måste hem och storstäda inför midsommarafton!
    skoj.inboxar er adressen.

äntligen kom solen och värmen igen.idag blev det en sväng till kolonin.vi passade på att fixa den ena stora rabatten
  • Familjetrollet

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-06-14 12:07:52 följande:

Jag undrar om Fru T har värkar nu Hoppas iaf att hon snart har sin lilla bebis uppew vid bröstet
    Imorgon ska jag åka tåg med Nathalie för första gången, vi ska åka upp till dalarna och bli lite ompysslade Jag hoppas verkligen hon tycker om att åka tåg! Vi blir borta en vecka så om jag inte skriver här så ymcket så vet ni varför.
    Ni får ha det så gott!
    då får ni ha n bra resa och en trevlig midsommar
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-06-14 18:01:36 följande:
     värme??? jag tyckte det var svinkallt ute... blåser som tusan och fick dra på mig fleecen under för att inte frysa ihjäl.
    det var riktigt varmt på eftermiddagen
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-06-14 18:42:01 följande:
    Ok, fast jag påtar i trädgården med gräs o dylikt fast jag är gräspollenallergiker
    påta i trädgården är skoj.hoppas ditt finger är bättre nu
  • Familjetrollet

god morgon tjejer.här är man helt däckad.lilla tösen har fått tillbaka sin jätteotäcka hosta igen.så de senaste nätterna har man knappt fått nån sömn.

Hoppas Fru T har fått sin lilla tös nu,har nån hört nått från fru T?

idag ska det städas och fixas här hemma

• Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-06-15 08:40:01 följande:
    Nu fick jag mms på en jättesöt liten tös!! 3435 gram och 49 cm lång. Alla mår bra, men hon är fortfarande namnlös skriver hon
    ååh så liten.hoppas hennes förlossning gick snabbt

ang fikat på torsdag så får jag tyvärr ställa in det.lilla tösen har åkt på en dunderförkylning med rejält otäckt hosta.vill inte att hon smittar ner andra.

här ska vi ta det lugnt idag,lillan ska vara inne och kurera sig,lättare sagt än gjort då hon är en bestämd tös
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-06-15 09:30:59 följande:
    Ja hon var liten med tanke på att hon gått över så länge. Men varken Linda eller Tedde är ju särskilt stora.Hon kom ut 03,13 så det verkar som det blev långdraget för henne, men nu är hon ju här den lilla sötnosen!
    då får vi vänta med spänning på en bild på lilla underverket
  • Familjetrollet
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-06-15 10:22:09 följande:
    Här har vi precis varit o hälsat på det nya dagiset precis utanför våran tomt, som båda barnen ska börja på 10 aug. Jag som haft sån ångest för att Vincent ska börja dagis, det släppte liiite nu iaf när vi fick se hur fint det är (är ju helt nybyggt) o fått träffa personalen som verkar helt underbar. Såå skönt att det bara tar typ 1 minut att gå dit oxå
    det kommer gå bra.ska pojkarna gå på samma avdelning?
    JePaLuLi skrev 2009-06-15 09:37:21 följande:
    Ja jag vill inte lägga in nån bild utan hennes tillåtelse.
    det förstår jag

du får hälsa dem från oss
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-06-15 12:43:59 följande:
    Aha, jag var inne på special bb och frågade.. men de kände inte till någon Linda då, så hon hade nog inte kommit upp då.
    jag tror de har tysndasplikt
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4