Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

dinana skrev 2009-06-08 12:11:07 följande:
    Mmm... då sprack ju drömmen om att skaffa många barn då.
    en bra fråga att ta upp på efterkontrollen med din BM...
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-06-08 12:30:19 följande:
    Ja, tyvärr. Vet en som gjort 5 snitt, men det var väldigt mycket komplikationer under graviditet o förlossning. De avrådde henne redan vid 4:e barnet, men hon vägrade att lyssna, vilket resulterade i att nästan både hon o barnet dog.
    usch vad det låter illa men....
    tyvär är ju inte alla skapta för att bära barn och då får man kanske lyssna på sin kropp för både sin och barnens säkerthet..
    tänker mest på henne som du pratar om, om nu hon hade dött, hur kul hade det varit för de tidigare barnen att förlora sin mamma bara därför.
    Varför inte nöja sig med det man har.
    Jag tänker bara för min egen del att hade jag haft grava komplikationer under mina graviditeter och varit tvungen att snittas och det innebar fara för oss båda så hade jag inte skaffat fler barn även om jag velat...
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-06-08 12:43:30 följande:
    JAG VILL LIGGA PÅ MAGE!!!! Å ja tycker inte änns OM att ligga på mage igentligen
    jag vill kunna plocka ur tvättmaskinen själv..
  • Firstandhappy

o regnet det bara öser ner. trallalla la la lala la la lala..

• Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-06-08 17:04:31 följande:
    Första dagen på jobbet idag! Gick huur bra som helst, men nu jävlar är ischiasen och jävlas, på båda sidorna. Kommer sova gott ikväll. :)
    skönt att det gick bra... hoppas du kan jobba hela sommaren nu utan att du får allt för ont..
  • Firstandhappy
    Familjetrollet skrev 2009-06-08 17:26:32 följande:
    ja det märkt vi nog.självklart regnade det när vi etill centrum
    vad annars, tur att jag gav sambon kortet så han får handla på vägen hem idag... jag stannar inomhus....
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-06-08 18:51:20 följande:
    JAG VILL INTE MEEEER *stampar håårt i golvet* Nu tycker ja synd om mannen som måste stå ut me mig, tillome han börjar tappa humöret nu Vill slänga nånting mycket ömtåligt välldigt hårt i golvet men gör inte det för då kommer ja ju ångra mig efteråt... Försöker slappna av å tänka på annat, tänka possetivt men det går fan inte längre!!!! *SUCK* *SPOTTåFYåFRÄS* sorry om ja bara gnäller nuförtin
    det är okej, vet hur du känner...
  • Firstandhappy
    SmileyMalin skrev 2009-06-08 19:12:42 följande:
    Nu tar nog inte jag mig ur soffan mer idag... Efter morgonpromenad med hundarna, jobbet, eftermiddagspromenad med hundarna och avslutningsvis veckans storhandling på Maxi så mår mina fogar inte bra... När det värkte som värst i fogarna på Maxi trodde jag nästan ungen skulle ramla ut när som helst! Börjar undra om det verkligen kommer gå att jobba en hel månad till.....
    får ta o tagga ner o börja ta det lugnare...
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-06-08 21:29:49 följande:
    Vart på apoteket å frågat om vad ja ska ta mig till me min klåda, blev tipsad om en fet fotcreme för varma å ömma fötter me menthol i. Nu har ja smörjt in rumpa, lår å mage å bara njuuuuter av att det kyler så bra!! Fatta va bra den måste kännas när man har trötta fötter, tänk en dag i högklackat eller liknande ACO Fotkräm mjukgörande Special Care
    du skulle ha en sån där liten handfläkt o sitta o blåsa med på magen för att förstärka kyleffekten..
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4