Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

Vi från Linköping Del:4

dinana skrev 2009-06-25 22:36:26 följande:
    Lee hade gått upp till 2890 idag på kontrollen. Kändes rätt skönt att han gått upp 300 gram sen sist.
    duktig pojke.

här vaknade man tidigt för en gångs skull.idag ska det städas och sättas upp gardiner.maken kommer hem tidigt då han började jobba 3 timmar tidigare idag.han har nog fått solsting*skratt*
  • Familjetrollet

ush finner inga ord,en av världens bästa artister har avlidit

fick veta av maken nyss att michael Jackson har gått bort hastigt

• Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-06-26 10:25:02 följande:
    Det är Jätteskönt att fröken sover nästan hela natten, att vakna vid femtiden för att bara slänga fram tutten å sova vidare känns som en bagatell..Men att vakna några timmar senare i en stor mjölkpöl är ingen höjdare! Nu måste ja lägga plastadfrotte under lakanet upptill å ser INTE fram emot det för det blir ju så jädra varmt Att börja dagen med att pumpa OCH amma är ett måste här... Aja blir till att bygga upp en bra reserv i frysen å sen ska ja nog börja donera te neo om det fortsätter, alltid bra att göra en god gärning om man kan...
    låter som en toppenbra ide.
  • Familjetrollet

äntligen har man PLUS igen.så nu slipper man en massa snokade typer på ens FL sida.

ni som vill komma in på min sida får hojta till

Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Familjetrollet

nu är man hemkommen efter ha varit ute och förökt fånga in en kaninunge som nått pucko har övergivit!

jag och tösen fick hjälp av flera som försökte fånga in kaninkrabaten.ett par killar lyckades fånga kaninen i håven,men kaninen var snabbt ur håven

nu har kaninen fått sallad av oss och under kväller eller imorgon ska vi ge kaninen en skål vatten

kaninen är rädd och inte gammal.fattar inte hur man kan överge ett husdjur!ingen lapp i centrum om nån bortsprungen finns det heller

maken tror att kaninen klarar sig.själv tycker jag synd om kaninen som har övergetts.för rymt verkar den inte ha gjort då ingen efterlysen en kanin i området

• Familjetrollet

dinana

jag fixar så du kan kladda på min gästsida{#lang_emotions_smile}

• Familjetrollet
    SmileyMalin skrev 2009-06-27 14:01:46 följande:
    vilken skum dag det här blev...Åkte till frissan imorse, och när jag sitter där i frisörstolen och småpratar blir ja plötsligt rejält illamående, i nästa sekund börj det flimmra och mörkna framför ögonen och innan jag hinner förstå vad som händer som svimmar jag av. Mitt i frisörstolen!Vaknade dock nästan direkt när det förvånade och rädda frisören började ruska om mig....Åkte direkt hem till min kära mamma som bo precis i närheten av frissan och har sedan suttit och slöat i soffan resten av dan.Känner mig fortfarande lite skum i kroppen så får nog ringa till mvc på måndag!
    sånna svimmattacker fick jag när jag var gravid.
    Maria84 skrev 2009-06-27 11:13:09 följande:
    Hm det föll bort  text i mitt sista inlägg ju till dig, Familjetrollet. Skulle stå också att det finns folk till allt så man förvånas inte längre. Ibland undrar man om det finns nåt hjärta i vissa alls! Kollat så han/hon har vätska i kroppen så det räcker, med tanke på värmen? Stackars liten..
    vi gav kaninen en hel sallad igår.allt var uppätet idag.kaninen fann vi inte i morse,däremot satt en katt i busken.förhoppningsvis har nån lyckats fånga kaninen.vi satte in en skål med vatten och lite mer mat i morse.vi ska kolla imorgon igen om kaninen finns då
  • Familjetrollet
    SmileyMalin skrev 2009-06-27 18:52:40 följande:
    Familjetrollet: vet du vad dom berodde på?
    mina järnvärden var lika med noll.på ena besöket trodde bm att apparaten var trasig då värdet var så lågt att personen(jag)skulle vara medvetslös

bm tog nytt test och kollade på en annan apparat,samma låga värde.bm blev chockad av att jag kunde stå,gå och att jag var vaken.för enligt henne skulle jag vara medvetslös.men hon sa att kroppen vänjer sig efter ett bra tag att gå på lågt järnvärde

så jag fick äta en massa järntabletter,men de hjälpte inte ens så till slut blev det många tabletter per dag.
  • Familjetrollet
    Maria84 skrev 2009-06-27 19:55:10 följande:
    Säg till om ni ser den hålla till där så kan vi komma och försöka annars. Förstod det som att ni hade den inne Men det är bara att hojta.
    vi ska hålla utkik efter kaninen.stora tösen var så ledsen över att kaninen var övergiven.men nu har den fått mat och vatten.hoppas nån lyckades fånga in kaninen igår.både kartongen och kaninen var borta i morse.kan ju vart katten som skrämde iväg kaninen.

ser vi kaninen igen så säger jag till.det tråkiga är ju att en killa lyckades fånga kaninen i går,men kaninen var så snabb så den hann smita innan nån lyckades hålla kaninen och ta den i lådan.

ajaj idag har man bränt sig rejält.imorgon ska jag stanna inne så mycket som möjligt.
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-06-27 19:15:26 följande:
    Oooh, viktigt att det matchar klockan Vad hittade du för bikini? Jag får panik snart! Det fanns riktigt snygga på Kappahl, men på Ikano för det bara för minituttar.
    jag tycker att alla affärer bara har bikini och baddräkter för anorexiakroppar.finns ju inget för oss som har fått barn och dras med en massa extrakilon
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4