dinana skrev 2009-07-05 14:43:14 följande:
Hänger gärna på, men då måste jag ju göra amningsuppehåll... och det tror jag inte att Leonard gillar.. men har märkt nu att jag på sistone bytt ut en del av hans mål med ersättningen. Just för att veta att han verkligen får i sig något. Dessutom verkar han må bättre av den, även om hans kräks upp lite direkt efter att han ätit. Men så är det ju även när han äter från mig (men då vet jag ju inte hur mycket han fått i sig från början).Vad kör du med för diet? Jag körde en mix av Nutrilette och Allevo.. eftersom det inte fanns så många olika smaker så fick man lite mer variation när man mixade. Sen om man tycker att drinkarna är tråkiga kan man ju alltid göra glass av dem eller mixa i jordgubbar eller någon annan frukt. Allt föt att få lite variation. Ewa hur går det för dig?
jag kör naturdiet,jordgubb och choklad.börjar tröttna på dem nu.sen äter jag naturdiet barer och käkar frukt till.har bara ätit 2 vanliga mål mat på 7 dagar.kör bara naturdiet nu.
JePaLuLi skrev 2009-07-05 16:15:19 följande:
Skvallrar lite Nu är Molgan ute!Allt gick jättebra och de mår bra allihop. En sötnos på 3590 gram och 51 cm.
du får gratta dem från oss
här ska vi snart få besök av mina föräldrar,sen ska jag och stora tösen gå runt skäggetorp.måste "gå bort" det jag åt på mc donalds idag.fick chocken när jag såg vad en stor pomme och 9 chicken nuggets innehäll i kcal

det innehöll lika mycket som 4 mål naturdiet för en dag