Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

Vi från Linköping Del:4

är det nån som ska gå på loppisen på cupolen idag?

Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-07-01 13:10:08 följande:
    Åh det låter skoj... tyvärr orkar jag inte gå dit... skall du dit? I så fall kanske vi kan slå följe..
    vi funderar på att gå dit efter ha vart på kolonin och valla gård.

ush nu ska maken iväg till jobbet och få veta hur det blir med hans jobb framöver.{#lang_emotions_frown}hoppas han inte blir arbetslös för då är allt åt skogen ekonomiskt
  • Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2009-07-01 13:43:38 följande:
    suger en aning nu när nästan alla blir av med sina jobb..
    ja det gör det.men där han arbetar är det inte dåliga tider ens.de utnyttjar min make till max och nu har han sagt nej till att de gör så här.han vet inte ens när han får semester.för två år sedan var han tvungen att vara på jobbet trots sin semester.

tyvärr är det bara min make som har inkomst,jag har ingen rätt till a-kassa osv.och jobb växer ju inte på träd precis.sist jag jobbade så fick jag ingen lön ens.helt sjukt
  • Familjetrollet
    SmileyMalin skrev 2009-07-01 17:15:26 följande:
    2300:- så han var billigast i stan... Men Anette utför också kastreringar och hon tog ca 2500:- så det var ju inte så mycket mer.Ska ringa henne imorgonbitti och om hon har tider nu ganska snart så blir det där. Tror inte vi orkar ha det såhär ända tills hösten...Imorse rök dom ihop två gånger under morgonpromenaden
    ush,det är inte skoj när hanhundar bråkar oss slåss.har själv haft en hund som var rena jävulen vissa dagar,men hans matte hade ingen tanke på att kastrera sin hund.

idag har man hört åskan för fullt och sett svarta moln.men nått åskregn kom då inte.jag vill ha rejält åskväder med massor av regn och åska{#lang_emotions_laughing}
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-07-01 22:16:25 följande:
    Förlåt att jag stör i bebissnacket, men vad kostar det att sätta in en p-stav / spiral.
    kopparspiral är gratis,hormonspiral kostar runt 1000 kr och p-stav vet jag inte
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-07-02 10:55:30 följande:
    ja ellerhur jag däremot skulle aldrig våga ha en sån där kopp för det låter såå jobbigt å bökigt att hålla på att ta ut å tömma å greja...ne här blire kopparspiral..
    jag gillar inte kopparspiralen.får svamp nästan varje gång innan mensen numera,mensen kan vara normal ena gången och nästa gång kommer det massor med blod så man knappt kan gå ut
  • Familjetrollet
    Maria84 skrev 2009-07-02 11:26:03 följande:
    Här blir det ju inget förrän efter nästa men jag har ingen aning om vad jag ska ha då! Bm avrådde kopparspiral med tanke på hur mkt jag redan blöder och jag vill inte ha en massa hormoner i kroppen. Så det finns ju inte så mkt mer alternativ än kondom då visserligen Men det bekymret behöver jag ju inte ha än
    är ni i bebisverkstan igen?
    Fru T skrev 2009-07-02 11:22:01 följande:
    det är värt et försök! Vad som hällst bara inte hormoner å kondom tål ja inte
    jag tål heller inget med hormoner,får en massa depressioner då
  • Familjetrollet

äntligen kom åskan ocg regnet.

Fru T
    vad söt er lilla tös är,hoppas ni kom hem innan  nästa regnskur kom.

• Familjetrollet
    Mandarin skrev 2009-07-04 10:14:31 följande:
    Inatt har vi haft besök av en inbrotttjuv....Linn vaknade inatt så jag var inne hos henne och han inte riktigt somna om när jag hörde ett matalljud. Tänkte att någon håller på att ta en av cycklarna som står nedanför/ under vårt sovrummsfönster, så jag öppnarde och tittade ut. Men hörde bara ungbomar som festade. Sedana när Hushiar kom hem från jobbet låg sakerna kvar...
    ush vad otäckt!

idag ska jag fuska,ska äta köttbullar och potatismos.nuaturdieten gör att man nästan är hungrig hela tiden.6e dagen med dieten idag.börjar tröttna på dieten,har inte ätit mackor på 7 dagar.

men nu ska alla extra kg bort.
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-07-05 14:43:14 följande:
    Hänger gärna på, men då måste jag ju göra amningsuppehåll... och det tror jag inte att Leonard gillar.. men har märkt nu att jag på sistone bytt ut en del av hans mål med ersättningen. Just för att veta att han verkligen får i sig något. Dessutom verkar han må bättre av den, även om hans kräks upp lite direkt efter att han ätit. Men så är det ju även när han äter från mig (men då vet jag ju inte hur mycket han fått i sig från början).Vad kör du med för diet? Jag körde en mix av Nutrilette och Allevo.. eftersom det inte fanns så många olika smaker så fick man lite mer variation när man mixade. Sen om man tycker att drinkarna är tråkiga kan man ju alltid göra glass av dem eller mixa i jordgubbar eller någon annan frukt. Allt föt att få lite variation. Ewa hur går det för dig?
    jag kör naturdiet,jordgubb och choklad.börjar tröttna på dem nu.sen äter jag naturdiet barer och käkar frukt till.har bara ätit 2 vanliga mål mat på 7 dagar.kör bara naturdiet nu.
    JePaLuLi skrev 2009-07-05 16:15:19 följande:
    Skvallrar lite Nu är Molgan ute!Allt gick jättebra och de mår bra allihop. En sötnos på 3590 gram och 51 cm.
    du får gratta dem från oss

här ska vi snart få besök av mina föräldrar,sen ska jag och stora tösen gå runt skäggetorp.måste "gå bort" det jag åt på mc donalds idag.fick chocken när jag såg vad en stor pomme och 9 chicken nuggets innehäll i kcal{#lang_emotions_cry}det innehöll lika mycket som 4 mål naturdiet för en dag
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4