Inlägg från: thelifesaviour |Visa alla inlägg
  • thelifesaviour

Vi från Linköping Del:4

Leos och Vincents mamma skrev 2009-07-23 21:40:54 följande:
    Jag längtar efter att vattengympan drar igång igen för jäklar vad vi körde hårt där!
    Du har inte testat utevattengympan något nu då? Den är faktiskt bra, blir mer motstånd i det stora vattnet än inne i simhallen.
    jag väntar inget mirakel, i min mage växer ett spektakel.
  • thelifesaviour
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-07-23 21:43:48 följande:
    Nej, jag har tänkt det flera ggr, men just de dagarna har det naturligtvis ösregnat.
    Ahaa.. Om du får chansen, så testa, jag tycker den har varit riktigt bra! Förutom sist, för den människan som ledde passet var så präktig att jag höll på att kräkas. :D
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-07-23 21:47:12 följande:
    330 kr i månaden om man ska ha hela paketet på autogiro..
    Jo.. Lite saftigt är det kanske. Men värt det om man kan hålla sig i form!
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-07-23 21:49:41 följande:
    naaaawww, wille gick runt bland alla här förut o pussade god natt.. först farmor o farfar o det var verkligen PUSSAR, sen pappa o sist mig eftersom jag följde honom till sängen, fick en bamsekram o en jättemysig världbästigast puss från den underbaraste sötaste ungen i hela världen... ohhhh mitt mamma hjärta smälter
    Oooh, mitt hjärta smälter också.
    Om man får ens hälften så fina pojkar som du har så kan man ju vara glad! Är helt bebissjuk fortfarande efter att ha haft molgan sovande på mig i en evighet. Hoppas du inte blir ledsen över att jag stjäl honom! :D
  • thelifesaviour
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-07-23 21:48:28 följande:
    Ok, vet du vilka tider det är? Min sambo börjar sin semester på måndag så då kan jag komma ifrån mycket mera.
    Det är.. Måndagar och torsdagar 18.00 och onsdagar 09.00.
  • thelifesaviour

Onsdagar 11 menade jag!

• thelifesaviour
    LillaLilli skrev 2009-07-24 08:02:58 följande:
    tränar ni på medley? jag har träningskort där.. ta med mig någondag förtusan! nnu har jag just varit ute och sprungit :D 4,13km på 22 minuter. första gången på ett par år jag sprang, så jag är nöjd :D även att jag gick ibland. hehe.
    Jag tränar där, mycket och gärna i vanliga fall, mycket sporadiskt nu.
    Men jag sällskapar gärna i höst efter att bebis tittat ut. :)
  • thelifesaviour
    Apipoulai skrev 2009-07-24 20:11:24 följande:
    Jaha. Jag är glad om jag får något uträttat per dag. Idag slängde jag massor med kartonger/wellpapp på tippen. Och nyss gick jag en promenad till affären och tillbaka. Det känns lite i ryggen och då är det bara totalt 1km att gå ToR. :/ Inte van att orka så lite.
    Bah, äntligen får du känna lite också! ;D
    Nä, men förstår att det måste vara skitjobbigt när man är van vid att orka en himla massa. Jag ser inte fram emot den där fasen av o-ork. :/

Själv har jag målat spjälsäng idag, suttit på balkongen med penseln i högsta hugg! Det blir så fiiint.
  • thelifesaviour
    Apipoulai skrev 2009-07-24 20:19:26 följande:
    Blä på dig! Men det gick bra att gå på stan i går! Så allt handlar väl om dagsform antar jag. Idag var den dålig. Åh! Vad blir det för färg på sängen tro? :)
    Jag är bara avundsjuk! :D
    Och ja, dagsformen är oerhört viktig, vissa dagar orkar jag knappt ta mig ur sängen och andra dagar är jag världens energiknippe. Sover ju lite dåligt till och från, när det gör som mest ont i ljumskar och så..

Sängen blir vit, skitfint. Den var i björk förut och det gillar jag inte.
  • thelifesaviour
    Apipoulai skrev 2009-07-24 20:28:18 följande:
    Aaaa, men tiden går fort serrö. Snart har du också en liten som håller dig vaken om natten. Förresten träffade på grannen på vägentill affären och kan ni gissa vad de sa? - Men du har en ganska liten mage tycker jag. F-n! Om jag hade fått 1kr för varje person som sa det, hade jag varit rik vid det här laget. ;)
    Ja, synd att man inte kunde få pengar för magkommentarer. :)
    Fast min har jämnat ut sig lite nu, är inte så stor längre för veckan jag är i.
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4